تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

زنگ خطر برای استقلال به صدا درآمد

استقلال در حالی مقابل فولاد در فینال جام حذفی شکست خورد که این تیم باید خود را برای بازی مقابل الهلال آماده کند.

فرهاد مجیدی

رویداد۲۴ برای استقلال جای نگرانی وجود دارد. آنها نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا هستند و رقیب‌شان درحال آماده‌سازی است. استقلال باید این فینال تلخ را فراموش کند. لازم است مددی از صحبت‌های سعید آذری درمورد مظلومیت تیم استقلال به خودش بیاید و بدون‌توجه به آنچه تاکنون رخ داده برای آماده‌سازی تیم استقلال جلو بیاید.

استقلال لازم دارد سرمربی و مدیرعاملش در کنار هم قرار بگیرند و تیم را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند. چیزی به شروع مجدد مسابقات باقی نمانده و استقلال بسیار آسیب‌پذیر است. اینجا دیگر سلطانی‌فری وجود ندارد که تقصیرها را به گردنش بیندازیم. حالا استقلال است و مددی و فرهاد مجیدی و هوادارانی که بدون‌شک به جای جاروجنجال در تیم‌شان به‌دنبال آرامش و موفقیت هستند.

زمان آن رسیده مددی لجبازی را کنار بگذارد و مجیدی خاطرات بد را فراموش کند تا این دو در کنار هم برای تیم استقلال تلاش کنند. استقلال در بدترین شرایط است. بازیکنانش برای فصل بعد خود درحال تصمیم‌گیری هستند. یکی چهارگوشه زمین را می‌بوسد و یکی پیشنهادهای بین‌المللی را بررسی می‌کند. از آنها توقعی نیست ولی از مجیدی و مددی توقع می‌رود در بحرانی‌ترین روزهای استقلال تیم را جمع‌وجور کرده و حالا که از رودرروی هم بودن به جایی نرسیدند، در کنار هم برای موفقیت یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا تلاش کنند.

جدال این دو که نتیجه‌ای برای استقلال نداشت ولی موفقیت‌های آینده می‌تواند به افتخارات‌شان بیفزاید. اگر استقلال در لیگ یا جام‌حذفی قهرمان می‌شد قطعا از مدیر و مربی وقتش به‌عنوان سکانداران نام برده می‌شد و تاریخ نام‌شان را ثبت می‌کرد ولی این جدال بی‌سرانجام چیزی جز حسرت برایشان به ارمغان نیاورد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان