تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۹ مرداد ۱۴۰۰

محرومیت ۶ ماهه مدیرعامل تیم قهرمان!/ آذری: می‌گویند من جو فوتبال را خراب می‌کنم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: یکی از آقایان در هیئت رئیسه گفت آذری جو فوتبال را خراب می‌کند، در حالی که این حقایق را ابتدا به خودشان گفتم.

سعید آذری

رویداد۲۴ سعید آذری در گفت‌وگو با برنامه رادیویی تهران ورزشی خبر از محرومیت ۶ ماهه احتمالی خود داد. ببینید مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در این باره چه می گوید:

*حدود ۲۰ روز پیش یکی از عزیزان گفت مرا حدود ۶ ماه محروم کردند، اما هنوز رایی صادر نشده است. گفتم برای من مهم نیست که ۶ ماه محروم شوم یا دو سال، زیرا تمام صحبت‌هایم به سود فوتبال بوده است. در بحث تغییر اساسنامه فدراسیون فوتبال تنها مدیری بودم که یک تنه پای کار ایستادم. دیدید آقایانی که بر اساس ماده ۲ اساسنامه بیانیه ما را امضاء کرده بودند حتی دنبال حق خود نرفتند.

*آن نامه بر اساس مفاد اساسنامه فدراسیون فوتبال بود و اینکه برخی عزیزان ما را به تشویش اذهان عمومی جلوه دادند مشکل من نبود. این مسائل برای من مهم نیست. اگر امروز صبح هم در فوتبال نباشم، رسالتم این بود در هر باشگاهی که رفتم با تمام وجود و عشق کار کنم. برای من مهم نیست اگر محروم شوم و در فوتبال باشم یا نباشم. طبق رسالت کاری‌ام سعی کردم شرافت کاری خود را همیشه حفظ کنم. صحبت‌هایم نیز در قالب حقیقت بود. شاید برخی مواقع این صحبت‌ها تند باشد.

*برای یکی از این آقایان مثالی زدم؛ اگر در یک خانواده پدر آن خوانده حرف بچه‌هایش را گوش نکند، آن‌ها ابتدا برای عمویشان صحبت کرده و بعد برای دایی خود حرف می‌زنند. اگر اعضای خانواده حرف گوش نکنند، آن بچه‌ها در نهایت به کوچه رفته و برای همسایه‌ها حرف می‌زنند. وقتی با تلفن‌های مکرر می‌خواستیم با آقایان تماس بگیریم، اما پاسخی نمی‌دادند، برخی مسائل به رسانه‌ها آمد. حدود یک سال و نیم پیش تذکر دادم جلسه‌ای در امارات برگزار شده و می‌خواهند تیم‌های ایرانی را از لیگ قهرمانان آسیا محروم کنند. اگر زیر بار تغییر میزبانی نمی‌رفتیم قطعا محروم می‌شدیم. در نهایت میزبانی را از تیم‌های باشگاهی و حتی تیم ملی ما گرفته‌اند و کاری کردند بیرون از ایران بازی کنیم. این حقایق را گفتم.


بیشتر بخوانید: فولاد با پیروزی مقابل استقلال قهرمان جام حذفی شد


*یکی از آقایانی که آن موقع در هیئت رئیسه بود می‌گفت آذری جو فوتبال را خراب می‌کند، در حالی که این حقایق را ابتدا به خودشان گفتم. با مهدی تاج و حیدر بهاروند تماس گرفته و این موارد را گفتم، اما وقتی حرف گوش نکردند، این مسائل به رسانه‌ها آمدم و سپس مردم بازخوردهای واقعی‌اش را دیدند. تحت هیچ شرایطی از محرومیت ابایی ندارم، زیرا همیشه سعی کردم حقایق را بگویم.

*اگر موضوع محرومیت من مربوط به پیش از ورود عزیزی خادم به فدراسیون فوتبال است چرا این کار را همان موقع انجام ندادند. اگر هم می‌خواستند این ماجرا را به نام عزیزی خادم و فدراسیون وی تمام کنند، درست نبود. جسته و گریخته شنیده بودم می‌خواسته‌اند مرا قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال محروم کنند. اما گفتند فضا ایجاد می‌شود. به همین دلیل حکم را نگه داشتند تا تغییرات فدراسیون فوتبال انجام شود. به هر حال حتما در این زمینه تدبیر و منطقی انجام شده که رأی وتو شده است.

*می‌گفتند چرا آذری به عنوان مدیرعامل یک باشگاه دیگر در مورد استقلال و پرسپولیس حرف می‌زند. شاکی آن پرونده هم یکی از عوامل وزارت ورزش بود. در آخرین جلسه کمیته اخلاق که با آقایان صحبت کردم، این عضو وزارت ورزش شاکی شده بود که چرا آذری در مورد ما صحبت می‌کند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان