تاریخ انتشار: ۱۵:۲۲ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

رقم عجیب قرارداد ملی‌پوش پرسپولیس در بازار نجومی نقل و انتقالات

مبلغ قرارداد میلاد سرلک هافبک تیم پرسپولیس در فصل قبل ٢ میلیارد و ششصد میلیون تومان بود.

رقم عجیب قرارداد میلاد سرلک

رویداد۲۴ یکی از بهترین خریدهای پرسپولیس در ابتدای لیگ بیسم میلاد سرلک بود. سرلک  به خوبی در پرسپولیس جا افتاد و کاملا مؤثر و در خدمت تیم عمل می‌کند. او وظایف یک هافبک تدافعی و تخریبی را به خوبی  انجام می‌دهد و یک رابط بسیار عالی بین خط دفاعی و خط میانی پرسپولیس به حساب می‌آید. بازی تک ضرب میلاد سرعت تیمی‌پرسپولیس در خط هافبک را بالا برده است.

یحیی گل محمدی در ابتدای فصل  برای خرید سرلک اصرار زیادی داشت و حالا متوجه می‌شویم دلیل پافشاری یحیی برای جذب این بازیکن چه بود. سرلک عصای دست یحیی در لیگ قهرمانان آسیا بود و در  لیگ هم جزو بهترین‌های پرسپولیس بود. شاید به دلیل ساده بازی کردن سرلک بازی او خیلی به چشم نیاید و تماشاگر پسند نباشد ولی فوتبالی‌ها می‌دانند میلاد چه مهره با ارزشی برای پرسپولیس است. شماره ١٠ این فصل پرسپولیس به لطف عملکرد خوبش در این تیم در لیست اسکوچیچ برای تیم ملی هم قرار گرفت و توانست به رویای خودش که پوشیدن پیراهن تیم ملی بود برسد.


بیشتر بخوانید: ۸ ستاره‌ای که پرسپولیس می‌خواهد/ جدیدترین تغییرات لیست گل محمدی


میلاد در حالی تابستان قبل به پرسپولیس آمد که هنوز از قراردادش با شهرخودرو یکسال باقی مانده بود. به همین دلیل سرلک باید از جیب خودش پول رضایتنامه را به باشگاه شهرخودرو پرداخت می‌کرد. مدیران پرسپولیس هم به سرلک گفته بودند نمی‌توانند پولی برای رضایتنامه پرداخت کنند. میلاد که علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس داشت تصمیم گرفت خودش مبلغ درخواستی شهرخودرو که یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود را از بپردازد. مبلغ قرارداد سرلک با پرسپولیس در سال گذشته ٢ میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان بود که یک میلیارد و ۴٠٠ میلیون تومان آن را سرلک به باشگاه شهرخودرو داد و پولی که گیر خودش آمد یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان بود.

جالب است بدانید قرارداد سرلک برای سال دوم افزایش زیادی نخواهد داشت و این بازیکن باکیفیت برای لیگ بیست و یکم کمتر از ٣ میلیارد دستمزد خواهد گرفت.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان