تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

پیش‌بینی نتیجه جنگ احتمالی اسرائیل با ایران

 نماینده تبریز در مجلس گفت: رژیم صهیونیستی می‌داند که وسعت آن یکصدم ایران است و اگر جنگی بین جمهوری اسلامی و آنها رخ دهد قطعا آنها مورد آماج حمله نظامی قرار خواهند گرفت و در نهایت متلاشی شده و شخم زده خواهند شد.

پیش بینی نتیجه جنگ اسرائیل با ایران

رویداد۲۴ احمد علیرضابیگی نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهدیدات اخیر صهیونیست‌ها مبنی بر حمله نظامی به ایران اظهار داشت: رژیم صهیونیستی می‌داند که وسعت آن یکصدم ایران است و اگر جنگی بین جمهوری اسلامی و آنها رخ دهد قطعا آنها مورد آماج حمله نظامی قرار خواهند گرفت و در نهایت متلاشی شده و شخم زده خواهند شد.

وی افزود: جمهوری اسلامی به مانند ارتش‌های عربی نیست که در رویارویی شکست بخورد ضمن اینکه رژیم اشغالگر قدس در جنگ 33 روزه حملات قاطعانه‌ای از سوی گروه‌های نیابتی وابسته به جمهوری اسلامی را تجربه کرده است که اگر بخواهد با جمهوری اسلامی دست به یقه شود حساب کار مشخص است.

نماینده تبریز در مجلس افزود: تهدیدات و اظهارات صهیونیست‌ها علیه ایران طبل تو خالی است و ترسوها چنین ادعاهایی را مطرح می‌کنند، قطعا رژیم صهیونیستی نمی‌تواند در چنین رویارویی ورود کند و حتی بزرگ‌تر از آنها یعنی آمریکا هم چنین توانی را ندارند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
5
2
با این حرفها و خودشیرینیها نماینده مجلس هم شدید تا یک جنگ دیگر در این شرایط بر سر مردم آوار نکنید دست بردار نیستید!
پاسخ ها
ضیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۷
این چه حرفیه آخه یه ذره فکر کن معمولا صهیونیستها دارن ایران را تهدید میکنن اگه یکی از دفاع مشروع هم صحبت بکنه یه عده ترسو موضع میگیرن
همه میدونن قطعا ایران شروع کننده جنگ نیست چون شرایطش را ندارد ولی همین ایران دائم داره تهدید میشه
یه کلمه دوستان میگن کشور را تسلیم کنید مثل ۱۳۲۰ تا جنگ نشه ولی نمیدونن کشور اشغال شده وضعش غیرقابل تصور هست
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان