تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۶ شهريور ۱۴۰۰

قرارداد ۵ + ۵ میلیاردی خرید جدید استقلال؟

امین قاسمی نژاد بازیکن فصل گذشته پدیده مشهد با هایجک و دور زدن پرسپولیس راهی استقلال شد تا حسابی خبر ساز  شود و چهره جنجالی نقل و انتقالات باشد.

استقلال امین قاسمی نژاد

رویداد۲۴ امین قاسمی نژاد بازیکن فصل گذشته پدیده مشهد با هایجک و دور زدن پرسپولیس راهی استقلال شد تا حسابی خبر ساز  شود و چهره جنجالی نقل و انتقالات باشد. او که چهارشنبه بعد از صحبت با مسئولان پرسپولیس و شخص یحیی گل محمدی سرمربی سرخ ها برای پیوستن به این تیم توافق کرده بود و منتظر صدور رضایت نامه اش از سوی مالک باشگاه پدیده و انجام امور اداری مربوط به آن بود به یک باره و البته به گفته برخی رسانه ها بر اثر فشار هواداران استقلال به مدیریت و سرمربی باشگاه برای جذب این بازیکن راهی باشگاه استقلال شد و در نهایت هم با این تیم قرارداد دو ساله بست.

دو نکته در مورد قرارداد قاسمی نژاد دارای ابهام و سوال است. اول اینکه چرا باشگاه استقلال با یک بازیکن 35 ساله قرارداد دو ساله امضا کرده است؟ دوم اینکه رقم قرارداد این بازیکن مسن 10 میلیارد عنوان شده است و آیا این رقم برای یک بازیکن پا به سن گذاشته زیاد و خارج از عرف نیست؟

گفته می شود 5 میلیارد روی کاغذ و در قرارداد ثبت شده و 5 میلیارد هم در قالب دو چک 3 و 2 میلیاردی که قرار است هواداران متمول یا اسپانسر یا کارگزار تامین و پرداخت کنند مجموع قرارداد قاسمی نژاد است. البته از این حرف و حدیث ها و شایعات در مورد خرید جدید پرسپولیس هم شنیده می شود و برخی منابع رقم قرارداد رضا اسدی را با پرسپولیس 15 میلیارد تومان اعلام کرده اند که برای یک بازیکن در این سطح رقم بسیار بالایی است!

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان