تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۰

رتبه بندی معلمان اولویت دولت سیزدهم نیست؟

نماینده معلمان گفت: «از سخنان رئیس جمهور برمی‌آید که اولویت دولت حفظ جان مردم و تامین نیازهای اولیه آن‌هاست و آموزش و پرورش در اولویت نیست.

رتبه بندی معلمان

رویداد۲۴ افشار نجف زاده نماینده معلمان با اشاره به از دستور کار خارج شدن بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در مجلس شورای اسلامی، گفت: «در حال حاضر دو خواسته در دست پیگیری داریم؛ یعنی پرداخت فوق‌العاده ویژه که در فیش مرداد ماه بر اساس احکام بازنگری شده ظاهر شده بود و اجرای رتبه‌بندی.»

وی اظهار داشت: «از سخنان رئیس جمهور جدید برمی‌آید که اولویت دولت سیزدهم حفظ جان مردم در برابر کرونا و تامین نیازهای اولیه آن‌هاست و آموزش و پرورش در اولویت نیست. به نظر می‌رسد که رتبه‌بندی در این دولت مسکوت بماند.

    نجف زاده اشاره کرد: متاسفانه در دولت آقای روحانی به وزارتخانه و شخص آقای الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه هشدار دادیم که اگر کوتاهی کنند، مجلس را تحت فشار نگذارند و با نمایندگان هماهنگ نشوند، دیگر نمی‌توانیم در دولت بعدی کاری از پیش ببریم؛ چراکه دولت جدید و مجلس با هم هماهنگ هستند. به هر صورت آن زمان همکاران ما در آموزش و پرورش کوتاهی کردند و وارد رایزنی نشدند.»

    منبع: روز نو
    خبر های مرتبط
    خبر های مرتبط
    نظرات شما
    نظرسنجی
    آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
    پیشخوان