تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

مسعود شجاعي؛ احتمالا خريد پنجم نساجي

نساجي تا به اين جاي کار عليرضا حقيقي – رضا جعفري – مرتضي منصوري و امير حسين باقرپور را به عنوان بازيکنان جديد بخدمت گرفته است. بدون شک خريدهاي نساجي به همين جا ختم نمي شود. 

مسعود شجاعي

رویداد۲۴ با اينکه نساجي بيشتر بازيکنان با کيفيت فصل گذشته اش را حفظ کرده و چند بازيکن جوان هم به ترکيب اين تيم اضافه شده اند به دنبال يکي دو مهره تاثير گذار ديگر است که يکي از اين ها مسعود شجاعي کاپيتان سابق تيم ملي بشمار مي رود، بازيکني که در تراکتور هم شاگرد ساکت الهامي بوده و حتي به زعم سرمربي نساجي نقش اثرگذاري در تثيبت جايگاه فني اش در تراکتور به عنوان سرمربي داشته است.  

مسعود شجاعي فصل گذشته در ميانه هاي راه و به همراه اشکان دژاگه بعد از اختلافي که با رسول خطيبي پيدا کرد اردوي اين تيم را ترک کرد و خيلي ها اين  تصميم را به منزله خداحافظي کاپيتان سابق تيم ملي از فوتبال بر شمردند. اين در حالي است که به نظر مي رسد مسعود شجاعي دست کم يک فصل ديگر در فوتبال ايران حاضر خواهد بود. 

فرهاد کوچک زاده، مدير تيم نساجي در مصاحبه با خبر ورزشي اين خبر را تاييد کرد و گفت:« مسعود شجاعي کاپيتان تيم ملي بوده و از بازيکنان بزرگ فوتبال ايران به شمار مي روند و اتفاقاً همبازي بنده در سايپا بوده است. بايد ديد مذاکرات و شرايط انتقال او به نساجي چگونه پيش خواهد رفت. اميدوارم به زودي با شجاعي به توافق رسيده و شاهد پوشيدن پيراهن نساجي از سوي او باشيم.»


بیشتر بخوانید: خداحافظی عجیب کاپیتان سابق تیم ملی/ به وقتش حرف می‌زنم


گفته مي شود مسعود شجاعي با يکي دو باشگاه ديگر هم مذاکره داشته و اگر با نساجي به توافق نرسد باز هم در فصل جديد ليگ برتر در يکي از تيم ها به ميدان خواهد آمد. ساکت الهامي، سرمربي تراکتور هم پيش تر در مصاحبه اش در اردوي اردبيل به اين نکته اشاره کرده بود يک بازيکن اسمي در شرف پيوستن به نساجي است.

او در دوران مربيگري در تراکتور رابطه خوبي با مسعود شجاعي – اشکان دژاگه و احسان حاج صفي داشت و به همراه اين تيم به عنوان قهرماني جام حذفي دست پيدا کرد. البته او به دليل رابطه خوب با مديران باشگاه تراکتور و هم چنين تماشاگران اين تيم برنامه اي براي جذب بازيکنان اين تيم در دوران آماده سازي نداشت و مسعود شجاعي هم در حالي در شرف پيوستن به نساجي است که رابطه کاري اش با تراکتور به پايان رسيده است.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: مسعود شجاعی ، نساجی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان