تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۰۳ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

سجاد گنج زاده برای بیمه معلم ارزش بود، علی لندی ضد ارزش!

در حالیکه اکثر مسئولان نسبت به فوت علی لندی نوجوان ایذه‌ای واکنش نشان دادند و ابراز تاسف کردند، بیمه معلم به عنوان بیمه‌گر دانش آموزان کوچکترین واکنشی نسبت به این موضوع نداشته است.

فوت علی لندی نوجوان ایذه ای

رویداد۲۴ شرکت بیمه معلم که سالانه میلیارد‌ها تومان بابت حق بیمه حوادث دانش آموزی دریافت می‌کند، در جریان فداکاری علی لندی دانش آموز ایذه‌ای از زمان وقوع حادثه برای او تا پس از درگذشتش، هیچ واکنشی نشان نداده است، چراکه به نظر می‌رسد این حادثه برایش جنبه تبلیغاتی مناسبی ندارد.

شرکت بیمه معلم سال‌هاست به صورت انحصاری به عنوان شرکت بیمه‌گر دانش‌آموزان از سوی وزارت آموزش و پرورش انتخاب می‌شود و در حالی که هیچ گزارشی از عملکرد این حوزه منتشر نمی‌کند، بیشتر تلاش دارد اقدامات تبلیغاتی خارج از محدوه فعالیتش را عملیاتی کند.

۱۸ شهریور ماه بود که حادثه‌ای بزرگ، تیتر بسیاری از رسانه‌ها شد. علی لندی در حالی که به خانه خاله‌اش رفته بود، متوجه شد در خانه همسایه اتفاقی افتاده است. زنی۸۰ ساله و دخترش به دلیل آتش گرفتن کپسول پیک‌نیک در میان شعله‌های آتش گرفتار بودند و جانشان به خطر افتاده بود. در این شرایط بود که پسر ۱۵ ساله با شجاعت به دل آتش زد و کپسول پیک نیک را برداشت و با خود به خانه خاله‌اش برد تا از بالکن بیرون بیندازد، اما، چون بالکن حفاظ داشت خودش دچار سوختگی شد.


بیشتر بخوانید: قرارداد انحصاری بیمه معلم برای ۱۴ میلیون دانش‌آموز ایرانی/ امپراطوری میلیاردی بیمه‌ای در آموزش و پرورش به پایان می‌رسد؟


علی در بیمارستان بستری شد و پس از مدتی دست و پنجه نرم کردن با عوارض سوختگی، جان به جان آفرین تسلیم کرد. در حالی که از رئیس جمهور و سرپرست وزارت آموزش و پرورش تا مدیران استانی و شهرستانی، همه پیگیر درمان این نوجوان دهه هشتادی بودند، از شرکت بیمه معلم که بیمه‌گر اجباری این دانش آموز است، هیچ صدایی به گوش نرسید. عجیب‌تر آنکه چند روز پس از وقوع حادثه برای این دانش آموز فداکار، شرکت بیمه معلم در محل بیمه مرکزی، مشغول تقدیر از سجاد گنج زاده قهرمان المپیک بود.

آن طور که از کاوه قاضی معاونت توسعه بازار بیمه معلم در مراسم تقدیر از این مدال آور مسابقات المپیک نقل شده «یکی از موثرترین راه‌ها جهت توسعه برند کسب و کارها، حرکت در مسیر ایفاء تعهدات اجتماعی است»

حال می‌توان متوجه شد که چرا علی لندی برای بیمه معلم ارزش رسیدگی نداشته چون قاعدتا نام «سجاد گنج زاده» بیشتر می‌تواند برای برند این شرکت ارزش آفرینی کند!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بیمه معلم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
0
2
همه به همین کار مشغولندو به چیزی می پردازند که برایشان منفعت داشته باشد و انسانیت برایشان ارزشی ندارد.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان