تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۵ مهر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

تصاویر تکان دهنده از زلزله خوزستان

روز دوشنبه زلزله ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر خوزستان و چهار محال بختیاری‌ها را لرزاند. بدنبال این زلزله خسارات زیادی به مناطق مسکونی, روستاها و حتی بناهای تاریخی وارد شد.

تصاویر تکان دهنده از زلزله خوزستان

رویداد۲۴ پس از وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در ۱۲ مهر جاری در حدفاصل استان خوزستان و استان چهار محال بختیاری،   ۱۳ پس لرزه در منطقه داشتیم که بزرگترین این پس لرزه‌ها ۳.۷ ریشتر بود.

پس از وقوع این زمین لرزه، ارگان‌های امدادی و درمانی و راه وارد عمل شدند و برای این کار هلال احمر خوزستان هفت تیم و یک بالگرد به منطقه اعزام کرد و اورژانس استان ۲۱ دستگاه آمبولانس را راهی منطقه کرد و سه بالگرد را به صورت آماده باش قرار داد.

گفته می‌شود ۵۸ روستای آسیب دیده از زمین لرزه اخیر، از مجموع ۵۹۵ روستا در شهرستان اندیکا تاکنون ارزیابی شده و این ارزیابی ادامه داد.

گفته می‌شود این زمین لرزه با وجود بزرگی شدت ریشتر،  فوتی نداشت و تنها ۱۶ مصدوم بر جای گذاشت که اقدامات درمانی و امدادی لازم برای آن‌ها صورت گرفت.

یکی از مقامات گفته است خسارت وارده به اموال مردم به ویژه در حوزه  واحد‌های مسکونی و محل نگهداری دام‌ مردم و بناهای تاریخی بسیار زیاد است که همچنان در حال ارزیابی است. در تصاویر روز عکس‌هایی تکان دهنده از زلزله خوزستان را ببینید.

منبع: barkhat.news

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصاویر روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
0
0
بابا واسه چی در اونجا موندید بخدا ایران فقط وفقط تهرانه مهاجرت کنید ،بخدا گناه داره امکانات ،قدرت،ترقی،زندگی مجلل همه وهمه درتهران هستش بقیه ملت ول معطلند؟ برو کنادر بذار باد بیاد واقعا بر چنین مملکتی باید خون گریست.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان