تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۱۶ مهر ۱۴۰۰

راهداری تهران: سفر به شمال فقط از فیروزکوه امکان دارد

هم اکنون شاهد ترافیک سنگینی از استان مازندران به استان تهران هستیم و از مسافران می‌خواهیم زمان بازگشت خود را به تهران به روز‌های آینده موکول کنند.

راهداری تهران: سفر به شمال فقط از فیروزکوه امکان دارد

رویداد۲۴ معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اعلام کرد: مسافرانی که قصد سفر به شمال کشور را دارند بدلیل ترافیک سنگین و مسدود بودن دیگر مسیرها، فقط از جاده فیروزکوه استفاده کنند.

عادل مصدقی عصر جمعه به ایرنا گفت: ترافیک در مسیر‌های شمالی کشور سنگین است و بدلیل حجم زیاد خودرو‌ها با همکاری پلیس راهور تصمیم گرفته شد تا اطلاع ثانوی تردد خودرو‌ها در آزاد راه تهران_ شمال و تهران_ هراز مسدود شود.

وی افزود: هم اکنون شاهد ترافیک سنگینی از استان مازندران به استان تهران هستیم و از مسافران می‌خواهیم زمان بازگشت خود را به تهران به روز‌های آینده موکول کنند.

معاون راهداری استان تهران ادامه داد: ترافیک در آزاد راه‌های قم، کرج، ساوه و امام رضا (ع) به سمت تهران نیز نیمه سنگین تا سنگین است.

به گفته وی، هم اکنون شاهد حجم زیاد خودرو‌ها در مسیر‌های ورودی تهران هستیم و این حجم تا ساعات پایانی امشب ادامه خواهد داشت.

مصدقی با اشاره به اینکه هیچ سامانه بارشی در استان تهران فعال نیست از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه در مسیر‌ها حرکت کنند و جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در کلیه مسیر‌های کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محدودیت تردد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان