تاریخ انتشار: ۱۵:۰۱ - ۲۲ دی ۱۳۹۴
فروزنده با اشاره به حضور جریان اعتدالی در گفت‎وگو با رویداد 24:

شاهد فضای جدید در عرصه انتخابات خواهیم بود

سخنگوی حمعیت ایثارگران گفت: با توجه به حضور جریان اعتدالی به عنوان یک جریان جدید بدون شک باید منتظر فضای جدیدی در عرصه انتخابات باشیم.
رویداد24- سخنگوی حمعیت ایثارگران گفت: با توجه به حضور جریان اعتدالی به عنوان یک جریان جدید بدون شک باید منتظر فضای جدیدی در عرصه انتخابات باشیم.

لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت و گو با رویداد 24 درباره روند فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی مختلف برای حضور در انتخابات مجلس دهم اظهارکرد: در حال حاضر تمامی جریانات سیاسی اعم از اصولگرا، اصلاحات و اعتدالی به منظور حضور منسجم در انتخابات مجلس فعالیت های خود را شروع کرده‌اند که این موضوع را به دلیل فراهم کردن بستر آزاد برای فعالیت جریانات سیاسی در کشورمان باید به فال نیک گرفت.

وی افزود: درقالب بدنه اصولگرایی در حال حاضر تلاش بر این اصل قرار گرفته است که وحدت به صورت یکپارچه با محوریت شورای همگرایی اصولگرایان شکل گیرد که با تحقق این موضوع به طورحتم اصولگرایان با یک لیست در عرصه انتخابات حاضر خواهند شد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به فعالیت های جریان اعتدالی برای حضور در انتخابات مجلس دهم تصریح کرد: با توجه به رویکردی که احزاب و تشکل های زیرمجموعه این جریان برای حضور در انتخابات مجلس دهم همراه با جریان اصلاحات در پیش گرفته احتمال شکل گیری ائتلاف مشترک میان این جریان و اصلاح طلبان درانتخابات آتی وجود دارد.

فروزنده تاکید کرد: با توجه به حضور جریان اعتدالی به عنوان یک جریان جدید بدون شک باید منتظر فضای جدیدی در عرصه انتخابات باشیم.

وی درباره امکان حمایت جریانات اصلاح طلب و اعتدالی از علی لاریجانی در انتخابات مجلس آینده گفت: با توجه به مواضع لاریجانی در حمایت از دولت یازدهم این موضوع دور از دسترس نیست اما این موضوع باید مدنظر قرار گیرد که لاریجانی یک شخصیت اصولگرا است و این موضوع همیشه از سوی وی مورد تایید قرار گرفته است.

برچسب ها: اعتدالگرایان
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان