تاریخ انتشار: ۱۳:۳۱ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
حسن روحانی در حمایت از آیت‌الله صافی گلپایگانی:

آیت‌الله صافی گلپایگانی خود شاخص انقلاب و مبارزه است/ ادعا‌های انقلابیگری را باید با چنین ترازو‌هایی سنجید

رئیس‌جمهور سابق در پیامی در حمایت ازآیت‌الله صافی گلپایگانی عنوان کرد: جایگاه مرجعیت در تاریخ شیعه، ضامن بقای مکتب اهل‌بیت(ع)، الهام‌بخش ایستادگی در برابر استبداد و استعمار و مایه حفظ امید و انسجام جامعه ایران در سده‌های اخیر بوده است. تضعیف این جایگاه با هر توجیهی، ریختن آب به آسیاب دشمنان عزت و هویت ملی است.

آیت‌الله صافی گلپایگانی خود شاخص انقلاب و مبارزه است/ ادعا‌های انقلابیگری را باید با چنین ترازو‌هایی سنجید

رویداد۲۴ حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق در پیامی جایگاه مرجعیت را مایه حفظ امید و انسجام جامعه ایران دانست و تاکید کرد که تضعیف این جایگاه با هر توجیهی، ریختن آب به آسیاب دشمنان عزت و هویت ملی است.

روحانی با تجلیل از شخصیت و سوابق آیت‌الله صافی گلپایگانی نوشت: شخصیت وارسته و مبارزی همچون آیت‌الله صافی گلپایگانی، با سوابق بی‌نظیر در دفاع از اسلام و نظام، خود شاخص انقلاب و مبارزه است و ادعا‌های انقلابیگری را باید با چنین ترازوهائی سنجید.

روحانی همچنین تاکید کرد که قدر سرمایه‌هایمان را بدانیم و آزادی بیان را با ادب و تکریم فرزانگان جامعه پاس بداریم.

پیام حسن روحانی بدین شرح است:

جایگاه مرجعیت در تاریخ شیعه، ضامن بقای مکتب اهل‌بیت (ع)، الهام‌بخش ایستادگی در برابر استبداد و استعمار و مایه حفظ امید و انسجام جامعه ایران در سده‌های اخیر بوده است. تضعیف این جایگاه با هر توجیهی، ریختن آب به آسیاب دشمنان عزت و هویت ملی است.


بیشتر بخوانید: دلیل حمله رجانیوز به آیت الله صافی گلپایگانی چه بود؟/ هر کس موافق مذاکره باشد، با ما طرف است!


شخصیت وارسته و مبارزی همچون آیت‌الله صافی گلپایگانی، با سوابق بی‌نظیر در دفاع از اسلام و نظام، خود شاخص انقلاب و مبارزه است و ادعا‌های انقلابیگری را باید با چنین ترازوهائی سنجید.

رسیدگی به معیشت مردم و تعامل سازنده با جهان در چارچوب عزت-حکمت-مصلحت، از سیاست‌های همیشگی جمهوری اسلامی بوده که امام و رهبری بر آن تصریح کرده‌اند.

گفتنی است، با بازتاب وسیع سخنان اخیر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید درخصوص روابط جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های جهان که در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی بیان شده بود، برخی رسانه‌ها و محافل سیاسی با اهانت و تعریض به به این مرجع عالیقدر نسبت به این سخنان واکنش نشان داده بودند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
1
0
مردم هنوز در حال جان کندن با مشکلاتی هستند که تو درست کردی پس لطفا........
نظرات شما
پیشخوان