تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۱ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

در ادامه‌ی ماجرای اقامت مسئولان در ژنو وین به بهانه آلودگی هوا/ سلیمی: من گفته‌ام برخی مدیران که قبلاً مسئولیت داشته‌اند، نه مدیران روحانی

نماینده مجلس درباره بازتاب سخنانش در فضای مجازی و تیتر رسانه‌ها گفت: من گفته‌ام برخی مدیران که قبلاً مسئولیت داشته‌اند، نه مدیران آقای روحانی. برخی افراد که زمانی در کشور مسئولیت داشتند به بهانه آلودگی هوا مدتی به ژنو و وین می‌رفتند. اما کلمه دولت اقای روحانی را نگفتم.

در ادامه‌ی ماجرای اقامت مسئولان در ژنو وین به بهانه آلودگی هوا/ سلیمی: من گفته‌ام برخی مدیران که قبلاً مسئولیت داشته‌اند، نه مدیران روحانی

رویداد۲۴ یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مدعی شده برخی مدیران دولتی در زمان مسئولیتشان به بهانه آلودگی هوا به خارج از کشور سفر می‌کردند.

یکشنبه این هفته حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا سلیمی که علاوه بر نمایندگی حوزه انتخابیه محلات، عضو هیئت رئیسه پارلمان هم است، در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس درباره طرح برخی نمایندگان برای تعیین ضوابط خروج از کشور مسئولان، پس از اتمام دوره فعالیتشان توضیح داده و مدعی شده «یکی از مشکلات کشور این است که ایران خانه دوم برخی مسئولان است و به همین خاطر در برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتشان، همه تخم‌مرغ‌های مسائل کشور را در سبد چند کشور غربی قرار می‌دهند.»

سلیمی این مسئله را دارای مشکلات و مفسده دانسته و می‌افزاید «همین الان هم برخی از این افراد که در دولت گذشته در سطح معاون وزیر و رؤسای سازمان‌های مهم کشوری مسئولیت داشته‌اند، به بهانه آلودگی هوای تهران، دو سه ماه به ژنو و وین رفته‌اند و آنجا ساکن شده‌اند. جالب است از همانجا درباره مسائل کشور مصاحبه و تئوری‌پردازی می‌کنند و کشور را به هم می‌ریزند. در تابستان اخیر هم برخی از همین‌ها به بهانه گرمی هوا راهی کشور‌های اروپایی می‌شدند.»


بیشتر بخوانید: روزنامه آفتاب یزد خطاب به رئیسی: ممنون که سفراستانی می‌روید؛ اما این کار‌ها مرغ را ارزان نمی‌کند


سخنان آقای سلیمی بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت و رسانه‌ها تیتر کردند «برخی از مدیران ارشد دولت روحانی، به بهانه آلودگی هوای تهران، دو سه ماه در ژنو و وین می‌ماندند!»

این نماینده مجلس درباره بازتاب سخنانش در فضای مجازی و تیتر رسانه‌ها، دگفت: «من گفته‌ام برخی مدیران که قبلاً مسئولیت داشته‌اند، نه مدیران آقای روحانی. برخی افراد که زمانی در کشور مسئولیت داشتند به بهانه آلودگی هوا مدتی به ژنو و وین می‌رفتند. اما کلمه دولت اقای روحانی را نگفتم.»

وی با تکرار ادعای خود افزود: «در تابستان هم که گرم بود، این دسته (به خارج از کشور) تشریف می‌بردند کارشان را انجام می‌دادند.»

سلیمی در پاسخ به اینکه آیا سندی از خروج این مدیران از کشور دارد، اظهار کرد: من بی سند صحبت نمی‌کنم، من خودم با آن‌ها روبه‌رو شدم.».

اما در ادامه این نماینده از بیان سِمَت یا مسئولیت این مدیران امتناع کرد و نسبت به اینکه آیا آن افراد را به قوه قضائیه معرفی کرده است یا نه، پاسخ روشنی نداد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
اشکیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
0
خوداین آقاتووین وژنوچکارمیکردن که بااوناروبروشدن؟؟احتملارفته بودنهی ازمنکرکنه سوئیسی هارو..
م. احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
0
0
این افراد تا اطلاع ثانوی حتی احمدی نژاد و روحانی چکار شناسان ما کاربلد نیستند یاازعمد یا نادانی او می دهند هدف احمدی نژاد از رفتن به امارت چه بود دلش یاد ریس جمهوری کرده مگر ایشان یار امام عصر عجل نیستند بازن ایرانی لخت چقدر عکس گرفتند ممنوع الخروج تا اطلاع ثانوی ریاست جمهور کشورهای دیگر مشکلات کشور خودرا حل میکنند واینها خیانت راستش بگن چرا رفتی احمدی من مردم هستم پولش کجاآمد.
نظرات شما
پیشخوان