تاریخ انتشار: ۱۲:۰۴ - ۱۴ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
در واکنش به ادعای عجیب یک نماینده

عباس عبدی: این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی‌سابقه است

عباس عبدی در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس که گفته بود «ایران ظرفیت تولید غذای ۷۰۰ میلیون نفر را دارد» نوشت: می‌خواستم در باره این اظهار نظر چیزی بنویسم. ولی هر چه فکر کردم، دیدم نوشتن نقدی مودبانه ممکن نیست، تنها این به ذهنم رسید که این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی‌سابقه است.

عباس عبدی: این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی‌سابقه است

رویداد۲۴  عباس عبدی در واکنش به اظهارات یک نماینده مجلس که گفته بود «ایران ظرفیت تولید غذای ۷۰۰ میلیون نفر را دارد» نوشت: این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی سابقه است.

وی در این باره نوشت: می‌خواستم در باره این اظهار نظر چیزی بنویسم. ولی هر چه فکر کردم، دیدم نوشتن نقدی مودبانه ممکن نیست، تنها این به ذهنم رسید که این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی‌سابقه است.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس چندی پیش ضمن انتقاد از بی‌توجهی به حوزه کشاورزی، گفت: ایران به دلیل شرایط اقلیمی، این ظرفیت را دارد که بتواند جمعیت ۷۰۰ میلیونی همسایگان خود را از انواع محصولات کشاورزی تأمین کند.

عباس عبدی: این اندازه توهین به شعور جامعه در سیاست ایران بی‌سابقه است

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: عباس عبدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
اگر چنین ظرفیت تولیدی وجود داشته باشد برای 700م نفر، پس در حال حاضر برای جمعیت فعلی ایران که در حدود 10.5 درصد این جمعیتی ست که عنوان شده باید چنان ظرفیت عظیم و شکوهمندی وجود داشته باشد که هیچ گرسنه و محتاج به نانی را پیدا نکینم. صف های عریض و طویل مرغ و تخم مرغ و نان و ... پس چه می گویند؟ لطفا در واگویی تراوشات ذهنی تان کمی تامل کنید. درصد زیادی از مردم در حسرت گوشت قرمز و لبنیات و ... هستند!!!
البته ممکن است ایشان منظورشان فقط "وجود ظرفیت" در کل پهنه سرزمین ایران باشد که باز هم با توجه به مشکلات آب و خاک و کم بارشی و خصوصا "عدم وجود مدیریت علمی و سازگار با مختصات جغرافیایی کشور"، باز هم این حجم از ظرفیت عجیب بنظر می رسد؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
1
جناب عبدی ناراحت نباش. چرخ فلک و آدم‌های نادان.
محسن
|
United States of America
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
جناب اقای عبدی خیلی چاق چله بابارژیم بگیرفردا دیابت قندخون اینها میگیری رژیم بگیر
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان