تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۵ آبان ۱۴۰۰

اخراج محترمانه فیروز کریمی از تراکتور!

در حالی که باشگاه تراکتور خبر از استعفای فیروز کریمی داده، اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد که سرمربی تراکتور از سمتش اخراج شده است.

فیروز کریمی

رویداد۲۴ تراکتور دیروز (جمعه) در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک مقابل پیکان شکست خورد. فیروز کریمی، سرمربی تراکتور پس از این شکست انتقادات زیادی نسبت به عملکرد بازیکنانش به خصوص محمدرضا اخباری و سامان نریمان‌جهان، دو بازیکن باتجربه تراکتور انجام داد. البته کریمی در قسمت کوتاهی از صحبت‌هایش مسوولیت شکست را برعهده گرفت، اما در ۱۶ دقیقه از ۱۷ دقیقه نشست خبری‌اش به انتقاد از بازیکنانش پرداخت.

با این حال قسمت مهم صحبت‌های فیروز کریمی مربوط به بخش پایانی صحبت‌هایش می‌شد؛ جایی که او با سوالی راجع به آینده تراکتور مواجه شد. سرمربی تراکتور در این بخش از صحبت‌هایش به عقب بودن تیمش در بحث آماده‌سازی تاکید و اعلام کرد که در تعطیلات بازی‌های ملی تا برگزاری هفته پنجم لیگ برتر، ضعف‌های تراکتور را بهبود داده تا بتوانند از بحران خارج شوند.


بیشتر بخوانید: اشتباهی‌ترین سرمربی تاریخ استقلال


ساعتی بعد، اما با اعلام باشگاه تراکتور، فیروز کریمی از سمتش استعفا داد. در بخشی از صحبت‌های فیروز کریمی با سایت رسمی باشگاه تراکتور آمده بود: امروز تصور من این است که می‌توانم با رفتنم به تیم محبوبم خدمت کنم؛ لذا با تمام وجود دست تک تک طرفداران را می‌بوسم و از همه‌ی دست اندرکاران و کسانی که مرا در طول حضورم یاری کردند، تشکر می‌کنم و از حضورشان مرخص می‌شوم.

تغییر ۱۸۰ درجه‌ای موضع فیروز کریمی کم‌تر کسی را قانع می‌کند که او با استعفا از سمتش کناره‌گیری کرده باشد بلکه ذهن‌ها را بیش‌تر به سمت اخراج این مربی متمایل می‌کند؛ البته اخراجی محترمانه. نکته، اما این است که رفتن فیروز کریمی در شرایطی رخ داده که او احتمالا کم‌ترین سهم را در ناکامی کنونی تراکتور دارد.

در هر صورت زنوزی دوازدهمین تغییر (با احتساب سه روز سرمربی‌گری موقت احد شیخ‌لاری) را روی نیمکت تراکتور اعمال کرد تا در این زمینه رکورد خوبی از خود به جای بگذارد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان