تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۶ آبان ۱۴۰۰

کارشناس فوتبال: خط زدن طارمی تصمیم خود اسکوچیچ نبود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: خط خوردن طارمی نمی‌تواند تصمیم خود اسکوچیچ باشد چون معمولا او از جای دیگری خط می‌گیرد.

مهدی طارمی

رویداد۲۴ مسعود اقبالی در خصوص خط خوردن مهدی طارمی از تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: به نظر من این تصمیم نمی‌تواند تصمیم خود اسکوچیچ باشد چون معمولاً او از جای دیگری خط می‌گیرد. از نظر من تصمیم اسکوچیچ به خاطر این است که این مسائل دیگر تدوام پیدا نکند و احترام سرمربی تیم ملی حفظ شود.

وی افزود:‌ البته فراموش نکنید مشکل اصلی خود اسکوچیچ بود که به این مسائل دامن زد. سرمربی تیم ملی نباید در رسانه‌ها در مورد تاکتیک بازیکنان ایرانی صحبت کند چون این موضوع یک مسئله خانوادگی و درون تیمی است.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: شاید طارمی فکر می‌کند چون ستاره است و بازیکن فیکس تیم ملی محسوب می‌شود و جایگاه مناسبی دارد می‌تواند هر واکنشی نسبت به سرمربی تیم ملی داشته باشد.


بیشتربخوانید: هدف اسکوچیچ از حذف طارمی چیست؟


اقبالی با اشاره به اینکه این تصمیم اسکوچیچ به ضرر  تیم ملی کشورمان است، عنوان کرد: برای بازی با سوریه و لبنان غیبت طارمی چندان مشکل نیست اما برای بازی با کره قطعاً دچار مشکل خواهیم شد. ما بازیکنی مثل کریم انصاری‌فرد را در اختیار داریم که بسیار تأثیرگذار است و او می‌تواند به ما کمک کند اما طبیعتاً کره‌ای ها روی بازیکنی چون طارمی حساب می‌کنند و غیبت این بازیکن در دیدارهایی چون کره جنوبی برای ما مشکل‌ساز خواهد شد.

وی در پاسخ به این سؤال در این بین حق را به کدام طرف می‌دهد، گفت: علی‌رغم اینکه اسکوچیچ اشتباه کرده و در رسانه‌ها در مورد تاکتیک‌پذیری بازیکنان ایران صحبت کرده اما این اقدام اسکوچیچ و آنهایی که به او خط داده اند می‌تواند بازیکنان تیم ملی را به شرایطی برساند که بدانند نباید به هر اتفاقی واکنش نشان بدهند و حرمت سرمربی تیم ملی را حفظ کنند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان