تاریخ انتشار: ۱۹:۵۴ - ۲۳ آبان ۱۴۰۰
استاندار هرمزگان در گفتگو با رویداد۲۴:

زیرساخت‌های منطقه بعد از زلزله وصل هستند/ حادثه منجر به ریزش منازل مسکونی نداشتیم

استاندار هرمزگان درباره زلزله ساعاتی پیش در جنوب کشور گفت: این حادثه تا کنون یک کشته به دنبال داشته و زیرساخت‌های مناطق زلزله بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان

رویداد۲۴ عصر امروز زلزله شدیدی استان هرمزگان را لرزاند. مرکز زلزله‌نگاری کشور اعلام کرده زلزله‌ای به قدرت آنها ۶.۴ ریشتر رخ داده که بیشترین خسارت را در بخش لافت شهرستان قشم و همچنین فین در شهرستان بندرعباس به وجود آمده است . منابع محلی گفته‌اند زلزله به قدری شدید بوده که استان فارس و کرمان نیز این زلزله را احساس کردند.

تا این لحظه مردم بندرعباس و شهرستان‌های اطراف در خیابان‌ها هستند و برای امنیت بیشتر به منازل خود نرفته‌اند. مهدی دوستی استاندار هرمزگان در گفتگو به رویداد۲۴ جزییات این زلزله را شرح داده و با اشاره به اینکه مرکز این زلزله شهر فین واقع در شمار بندرعباس است، می‌گوید: درحال حاضر در مرکز زلزله حضور دارم و روستا به روستا را مورد بازدید قرار داده‌ام. خوشبختانه حادثه منجر به ریزش منازل مسکونی نداشتیم.

او می‌گوید: حوادث شامل ریزش دیوار‌ها و ایجاد ترک‌های طولی در ساختمان‌ها بوده است. همچنین در منطقه با تلف شدن احشام هم مواجه بوده‌ایم.

استاندار هرمزگان تاکید می‌کند که تعداد جان‌باختگان این حادثه براساس گزارش‌هایی که در اختیار دارد یک تن و تعداد مصدومان ۱۱ تن بوده است. او همچنین گفته تمامی زیرساخت‌ها در مناطق زلزله‌زده وصل بوده و شهروندان از این نظر با مشکل مواجه نیستند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: زلزله
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان