تاریخ انتشار: ۱۱:۰۵ - ۲۶ آبان ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد

یوسف نوری در مدت زمان قانونی باقیمانده از سوی رئیس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد.

یوسف نوری به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی می‌شود

رویداد۲۴  یوسف نوری طی روز‌های آینده از سوی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی خواهد شد.

نوری دارای دکترای تخصصی مدیریت گردشگری دانشگاه علامه طباطبائی و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است.

گزینه جدید پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش در گذشته به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیرکل بودجه این وزارتخانه فعالیت داشته است.

شبکه خبر صداوسیما نیز با تایید این خبر یوسف نوری را به عنوان گزینه جدید ابراهیم رئیسی برای وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد.

علی نیکزاد در جلسه علنی امروز مجلس، نامه آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در معرفی یوسف نوری به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به شرح زیر قرائت کرد:

"آقای قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

در اجرای ماده ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بدین وسلیه جناب آقای دکتر یوسف نوری وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را به همراه مشخصات، سوابق و رئوس برنامه ایشان جهت اخذ رای اعتماد مجلس معرفی می‌کنم.

دوام توفیقات جنابعالی و همکاران را از خداوند متعال خواستارم. "

نیکزاد بعد از قرائت نامه معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت که جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی یکشنبه ۷ آذر در صحن علنی خواهد بود، لذا کمیسیون آموزش و تحقیقات و سایر کمیسیون‌ها هفته آینده جلساتی با وزیر پیشنهادی جهت برنامه و سوابق او و اعلام نظر مجلس برگزار خواهند کرد.

سوابق یوسف نوری

یوسف نوری، فارغ التحصیل مراکز تربیت معلم، ارشد مدیریت آموزشی و دکتری گردشگری کودک از دانشگاه علامه طباطبایی است. از سوابق وی مدیریت مرکز نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش، مدیر کل بودجه آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش تهران و ایلام بوده است. وی از مدیران نزدیک به حاجی بابایی و علی احمدی است که طرح رتبه بندی معلمان، بیمه طلایی، راه اندازی سامانه‌های هوشمند، تبلت دانش آموزی از ایده‌های او در اموزش و پرورش بوده است که پس از رفتن او ناتمام ماند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
0
0
همه گزینه ها مثل هم هستند !!! ادامه تحصیل در مقطع دکتری بایک رشته و مدرک ارشد با رشته ای دیگر ، آنهم مدیریت دولتی .... که اگه از مراکز آموزش مدیریت دولتی باشد ، خلاف اندر خلاف است ، کاری که همه دانشگاهها در دوره معجزه هزاره سوم در پردیسهای خود گردان برای دانشجویان پولی انجام دادند ، مدیران دولتی که وقت نشستن بر روی صندلی دانشگاهها را نداشتند و فقط میخواستند مدرک داشته باشند و بعد از ده سال به زور فارغ التحصیل میشوند... بقیه موارد را هم که نمایندگان باید قضاوت کنن د ...
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان