تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰

نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش: برنامه‌ها و سوابق نوری درخشان است

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی ضمن موافقت با صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سوابق و برنامه‌های وی را برای تصدی مدیریت این وزارتخانه مناسب عنوان کرد.

نماینده موافق وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش: برنامه‌ها و سوابق نوری درخشان است

رویداد۲۴  حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش عنوان کرد: همه مطلع هستیم که آموزش و پرورش پایه پیشرفت فرهنگی، آموزشی و علمی کشورمان است اگر آموزش و پرورش ما در همه موضوعات خوب عمل کند بخش مهمی از مشکلات جامعه رفع خواهد شد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با توجه به سوابق درخشان و برنامه‌هایی که گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش دارد معتقدم که وی می‌تواند این جایگاه را به خوبی مدیریت کند. برنامه‌ها و سوابق وی درخشان است. ایشان مقالات زیادی ارائه داده و توفیقات مهمی را کسب کرده‌اند و از رزمندگان معاصر جبهه‌های جنگ بودند.


بیشتر بخوانید: نماینده مجلس:وزیر پیشنهادی برنامه‌اش برای مقابله با مافیای کنکور را اعلام کند +فیلم


نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه‌های ایشان دارای اولویت‌های کوتاه مدت و میان مدت می‌باشد. تدوین برنامه اجرایی سند تحول بنیادین، پیگیری اجرای کامل رتبه بندی و پیگیری اجرای کامل برنامه‌های آموزش و پرورش از جمله این موارد است. توجه به صندوق ذخیره فرهنگیان و توجه به آموزش و پرورش مناطق محروم نیز از جمله دغدغه‌های مورد توجه ایشان می‌باشد.

غضنفرآبادی در پایان اضافه کرد: توجه به دغدغه‌های آموزشی مناطق محروم و ساخت مراکز مناسب آموزشی امر حائز اهمیتی است. اگرچه جمهوری اسلامی ایران در این حوزه اقدامات خوبی انجام داده و در این سال‌ها به گونه‌ای عمل کرده که در سراسر کشور تعداد بی‌سواد خیلی کم شود به گونه‌ای که تا حدی می‌توان گفت ما دیگر بی‌سواد نداریم.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان