تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۰۹ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

محمد مهاجری خطاب به وزیر نفت: هر چه می‌خواهی بگو، چون ما کریم و کور و لال!

فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی خطاب به اوجی نوشت: هر چه می‌خواهی بگو، چون ما کریم و کور و لال!

محمد مهاجری خطاب به وزیر نفت: هر چه می‌خواهی بگو، چون ما کریم و کور و لال!

رویداد۲۴ محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی در کانال تلگرامی خود، خطاب به وزیر نفت نوشت:

از:ما اصولگرا‌ها

به: برادر محترم جناب آقای اوجی #وزیرنفت

موضوع: هر چه می‌خواهی بگو، چون ما کریم و کور و لال!

سلام علیکم. احتراما امروز خبرگزاری تسنیم از قول جنابعالی نوشته است: "در چند سال اخیر برای افزایش ظرفیت پالایش کشور سرمایه‌گذاری نشده و طرح‌ها به بهره‌برداری نرسیده. اگر این طرح‌ها زمین بمانند دغدغه‌ای که امروز برای کسری گاز وجود دارد به مرور وارد حوزه فرآورده‌ها هم می‌شود و دو تا سه سال آینده باید به مقدار نصف مصرف فرآورده کشور، واردات داشته باشیم. "

اگر این حرف‌ها را نفرموده اید و خبرگزاری محترم تسنیم نشر اکاذیب کرده که هیچ. اما اگر گفته اید عرض دارم.

فرض کنید همین الان (بر فرض محال) آقای بیژن زنگنه وزیر نفت بود و همین حرف‌ها را زده بود. می‌دانید چه به سرش می‌آوردیم مااصولگراها؟ می‌گفتیم و می‌نوشتیم‌ای واداده، ترسو، مرعوب، غربزده، بی تدبیر، دشمن شادکن و... این چه پاس گلی است که در زمان حضور تیم مذاکره در وین به دشمن می‌دهی؟ می‌خواهی دشمن دستش پر شود؟ می‌خواهی به دشمن خدمت کنی؟ چرا خیانت می‌کنی به ملت ایران؟

اما جناب آقای اوجی! شاد باشید و کف بزنید و هرچه دلتان می‌خواهد در باره ضعف‌ها بگویید. می‌دانید چرا؟ چون کر و کور و لال شده ایم مااصولگراها!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
محبوب از تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
0
اقای مهاجری اصولگرا ها خودت می دانی چرا سکوت کرده اند اکثر افرادی که اصولگرایی را یدک می کشند به خاطر منافعشان می باشد حالا چند تا اصولگرای واقعی مانند شما پیدا می شود و حقیقت را می گوید اصولگرای واقعی یعنی به اصولی پایبند باشد نه اینکه منافعش ایجاب کند اصولگرا باشد همین اصولگراها بودند که زمین و زمان را بهم ریختند تا احمدی نزاد قد علم کند و از روی کار امدن ایشان به به چه چه می گفتند و سر از پا نمی شناختند تا زمانیکه احمدی نزاد ده روز خانه نشین شد و با نظام زاویه پیدا کرد بعد از ان اصولگرایان منتقد احمدی نزاد شدند ولی با این وجود چون دست پخت خودشان بود 8 سال او را تحمل کردند و در این 8 سال چنان خساراتی به بار اورد که تا حالا ادامه دارد و طلبکار هم هست اگرز هر فر دیگری جای احمد نراد بود حالا از سرنوشتش خبری نبود ولی ایشان به دبی می رود و ازادنه می گردد و هر حرفی هم دلش خواست می زند و کسی هم نیست بگوید بالای چشمت ابروست عمده ترین اختلاسها و رانتخواری و حقوقهای نجومی از زمان دولت معجزه هزاره سوم شروع شد و این رانتوخاران و نجومی بگیران و اختلاسگران پشت سر احمدی نزاد هستند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۶
0
0
از شارلوت چه خبر؟
گاندو ۲ رو تماشا میکنی؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان