تاریخ انتشار: ۱۴:۰۱ - ۱۰ آذر ۱۴۰۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
دیدار معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با علم الهدی:

حسینی: دولت سابق در اتاق‌های بسته تصمیم می‌گرفت/ علم‌الهدی: مردم به دولت جدید علاقه دارند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت سابق در اتاق‌های بسته تصمیم می‌گرفت، اما هم اکنون رئیس جمهور و وزرا در سفر‌های استانی متعدد بین مردم هستند و میدانی موضوعات را پیگیری و تصمیم گیری می‌کنند.

حسینی: دولت سابق در اتاق‌های بسته تصمیم می‌گرفت/ علم‌الهدی: مردم به دولت جدید علاقه دارند

رویداد۲۴ سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، طی نشستی با آیت‌الله علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فارس، حسینی در این نشست گزارشی از برنامه‌های کلان دولت در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی را ارائه داد.

وی در ادامه با بیان اینکه عزم مسئولان دولت به خصوص رئیس جمهور خدمت شبانه روزی به مردم و حل مشکلات با روحیه جهادی است، ادامه داد: قبلا دولت در اتاق‌های بسته تصمیم می‌گرفت، اما الان رئیس جمهور و وزرا در سفر‌های استانی متعدد میان مردم هستند و به طور میدانی موضوعات را پیگیری و تصمیم گیری می‌شود.

حسینی همچنین از تعامل خوب مجلس و دولت سخن گفت و تاکید کرد: همراهی و تعامل دولت و مجلس زمینه مناسبی برای رفع مشکلات مردم فراهم کرده است.

آیت‌الله علم الهدی در این دیدار برای موفقیت دلت مردمی سیزدهم آرزوی موفقیت کرد و گفت: مردم به این دولت علاقه دارند و به همین خاطر توقع بیشتری از این دولت دارند و دولت باید تلاش کند تا حل مشکلات مردم تسریع شود و مردم طعم خدمت را حس کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه سفر به مشهد با آیت الله مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد.

حسینی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم، گفت: توزیع عادلانه امکانات، رفع تبعیض و فساد ستیزی و تلاش برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم از ماموریت‌های جدی دولت است.

حسینی افزود: در همین سه ماه گذشته قریب به ۸۰ بار وزرا و بالای ۳۰۰ بار معاونان و مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی به مجلس آمده اند و پاسخگوی سوالات نمایندگان بوده اند.

آقای رئیس جمهور هم تاکنون در قالب جلسات مجامع استانی با ۱۲۰ نماینده دیدار مستقیم داشته اند که این علاوه بر دیدار نمایندگان در سفر‌های استانی و دسترسی آسان نمایندگان به رئیس جمهور از طرق مختلف است.

معاون رئیس جمهور افزود: دولت و مسئولان با روحیه جهادی برای پیش برد کار‌ها تلاش می‌کنند و بنا دارند به گونه‌ای عمل کنند که مردم طعم خدمت را حس کنند.

معاون رئیس جمهور در ادامه با اشاره به تعامل خوب دولت و مجلس هم افزود: این تعامل و همکاری باعث می‌شود حل مشکلات کشور سرعت بیشتری بگیرد.

آیت‌الله مروی هم در این نشست ضمن آرزوی توفیق برای دولت، خدمت به مردم را عبادت دانست و گفت: تلاش‌های دولت برای رفع محرومیت و مبارزه با فساد باعث امیدواری مردم شده است.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علم الهدی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
2
دروغگو دشمن خداست، رئیس دولت چون دامادته این حرفهارو سرهم می کنی؟مرد حسابی مردم جائیکه شورای نکهبان بحای او تصمیم می کیرد وبرایشان دولت تعیین می کند چنین دولتی همان بهتر بدرد تو وامثال تو بخورد.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
1
فقط بایدگفت اززمان شروع بکارریسی ایایک پروزه ویاطرح اقتصادی رادرکشورافتتاح کرده ویایک کلنگی زده واین علم الهدا با حرفای خودش روی اعصاب ملت می رود وبااین گفتارش مردم رامی خنداند واقعا کشوررارهبری تحویل یک مشت احمق وبی تجربه سپرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
1
شما از خودتون وفامیلاتون تعریف نکنید کی تعریف کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
0
1
چه حرف مفت می زنی 5 ماه دولت مستقر شده ساده ترین قوت مردم مرغ وتخم مرغ استتا حال نتوانسته سر و سامان بدهد شما ها در اتاق باز چه غلطی کردید
نظرات شما
پیشخوان