تاریخ انتشار: ۱۰:۲۹ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰

سورپرایز بزرگ مجیدی برای دربی

تیم استقلال امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود.

سورپرایز بزرگ مجیدی برای دربی

رویداد۲۴ تیم استقلال تهران در بازی هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم پرسپولیس در نود و هفتمین شهرآورد تهران خواهد بود.

تیم استقلال درحالی پا به این دیدار می‌گذارد که طی چهار بازی گذشته در لیگ برتر تساوی را تجربه کرده است. فجرسپاسی، گل گهر، نساجی و صنعت نفت آبادان چهار تیمی هستند که در مصاف با آبی پوشان قبل از این دیدار به تساوی دست پیدا کرده بودند.

استقلال پیش از ورود به این مسابقه با کسب ۱۲ امتیاز تنها یک پله و یک امتیاز عقب‌تر از حریف امروزش است و عقب افتادن تیم مجیدی در جدول رده بندی از رقیب سنتی انگیزه‌ای خواهد بود تا آن‌ها با بهانه پیشی گرفتن از حریف برای به دست آوردن صدر جدول رده بندی تلاش کنند.

پس از آخرین جلسه تمرینی روز گذشته مشخص شد که وریا غفوری نمی‌تواند در این بازی حساس تیمش را همراهی کند و به غیر از او، آرش رضاوند هم بازیکن مصدوم آبی‌ها بود که به تمرینات ملحق شد، اما شانس کمی برای قرار گرفتن در ترکیب خواهد داشت.

با نظر فرهاد مجیدی طی دو بازی گذشته برابر نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان، علیرضا رضایی در ترکیب اصلی حضور داشت و او در حضور رشید مظاهری و سید حسین حسینی به ترکیب ثابت آبی پوشان رسید. بر خلاف تصورات، مجیدی در این مسابقه حساس تصمیمی برای استفاده از رضایی ندارد و قرار است حسینی دوباره به دروان دروازه برگردد و در این مسابقه حساس حضور داشته باشد.


بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی پرسپولیس در دربی ۹۷


در خط دفاعی هم استقلال دچار تغییر می‌شود. استقلال با سه مدافع در مسابقات گذشته در مقابل رقبا بازی می‌کرد، اما در این مسابقه با نظر مجیدی قرار است که چهار دفاع در ترکیب جای داشته باشند. در این ترکیب حضور سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند در قلب خط دفاع و حضور محمد دانشگر در سمت راست به جای وریا غفوری محتمل به نظر می‌رسد. در سمت چپ به احتمال فراوان هم جعفر سلمانی بازی خواهد کرد.

در خط میانی به احتمال زیاد ۴ بازیکن حضور خواهند داشت؛ در کنار روزبه چشمی و مهدی مهدی پور به احتمال زیاد امیرحسین حسین زاده و رضا آذری بازی خواهند کرد. عدم آمادگی کامل رضاوند برای این مسابقه احتمال حضور آذری به عنوان جانشین او را پررنگ‌تر می‌کند.

زوج خط حمله هم دو بازیکن خارجی استقلال خواهند بود که درحال حاضر کوین یامگا با ثبت سه گل آمار موفق‌تری نسبت به رودی ژستد داشته و این دو در اولین تجربه شهرآورد پایتخت کار دشواری خواهند داشت تا اعتماد کامل هواداران را به دست بیاورند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، روزبه چشمی، رضا آذری، امیرحسین حسین زاده، رودی ژستد و کوین یامگا

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال ، دربی
نظرات شما
پیشخوان