تاریخ انتشار: ۱۶:۵۹ - ۲۷ آذر ۱۴۰۰

تکذیب کناره‌گیری گل‌گهر از لیگ

مدیر روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان، گفت: کمیته انضباطی دفاعیات گل گهر را ندیده است و مسئله را به کمیته استیناف می‌بریم.

گل گهر سیرجان

رویداد۲۴ ابوذر خواجوی درباره رای اعلام شده کمیته انضباطی و کسر امتیاز از گل گهر سیرجان و امتیاز دادن به تیم‌های پیکان، استقلال و سپاهان، به میزان گفت: به رای صادره اعتراض داریم. کمیته انضباطی دفاعیات گل‌گهر را نادیده گرفته و در نهایت منجر به این رأی شده است. در آیین نامه سازمان لیگ، مسئولیت دپارتمان بین‌المللی این است که صلاحیت سوابق بازیکنان را در نظر بگیرند که بازیکن ما سوابقش مورد تایید بود، وی زیر نامه نوشت که مورد تایید می‌باشد.

او افزود: اگر تایید نداشت، چرا کارت بازی صادر کردند؟ ما از بازیکنانی استفاده کردیم که سازمان لیگ کارت بازی آن را صادر کرده، پس نقش این دپارتمان کجاست؟ آن‌ها می‌توانستند، بگویند این بازیکن صلاحیتش را ندارد. ما دسترسی‌ها و امکانات آن‌ها را نداریم. می‌توانستند به ما بگویند و ما قرارداد نبندیم. مورد مشابه هم داشتیم که جعل کارت پایان خدمت داشت، کدامیک اینگونه تصمیم‌گیری شده است؟ حداقل باید قبل از بازی به ما می‌گفتند که از آن‌ها استفاده نکنید.


بیشتر بخوانید: حمله تند باشگاه استقلال به پرسپولیس


خواجوی در خصوص اعتراض به رای کمیته انضباطی، عنوان کرد: تا هفت روز فرصت باقی است که پرونده را به کمیته استیناف ببریم. در حال آماده‌سازی دفاعیات و ارجاع به کمیته استیناف هستیم. امیدواریم عدالت رعایت شود. گل‌گهر تیم آماده‌ای است و در نیمه بالای جدول است. باید کمک شود چنین چالش‌هایی پیش نیاید. با این تصمیم جدول به هم ریخته و تیم‌های بالا و پایین جدول متضرر شده‌اند.

مدیر روابط عمومی گل‌گهر در پایان درباره کناره گیری این تیم، بعد از رأی صادر شده، افزود: این حرف را تایید نمی‌کنم و به شایعات دامن نمی‌زنم. با احترام به تصمیم اتخاذ شده از حق تیم‌مان دفاع می‌کنیم؛ تصمیم در این خصوص گرفته نشده است. باشگاه مسیر خودش را ادامه می‌دهد؛ پرونده ما باز است و ما با دفاع قانونی و عدالتی که از فدراسیون فوتبال انتظار داریم، سعی می‌کنیم به آن احترام بگذاریم. باشگاه نمی‌خواهد درگیر مسائل حاشیه‌ای شود، از باشگاه‌های دیگر هم می‌خواهیم که به تصمیمات احترام بگذارند و جریان سازی رسانه‌ای نکنند.

منبع: منیبان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گل گهر سیرجان
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان