تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۸ آذر ۱۴۰۰

خرید بزرگ پرسپولیس لو رفت/ سورپرایز یحیی از استقلال می‌آید؟

آنطور که مشخص است باید بوژیدار رادوشویچ را اولین جدا شده پرسپولیس در نیم فصل دانست.

رشید مظاهری

رویداد۲۴ بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس که چند سالی بود در این تیم حضور داشت به خاطر بدقولی مدیران این تیم و نگرفتن حق و حقوقش به صورت ناگهانی ایران را ترک کرد و راهی کرواسی شد. درصورتی که رادو قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد و بخواهد طلبش را از طریق شکایت به فیفا دریافت کند، باشگاه پرسپولیس دوباره با یک پرونده حقوقی مواجه خواهد شد و حتی باید کل مبلغ قرارداد رادو برای فصل آینده را هم به او پرداخت کند.

رادو که قبل از بازی پرسپولیس مقابل هوادار ایران را ترک کرد، هنوز راضی به بازگشت نشده و مدیران پرسپولیس هم نتوانستند کاری کنند تا گلر کروات تیمشان به تمرینات برگردد.حتی افشین پیروانی هم چند روز قبل اعلام کرد، فعلا خبری از بازگشت رادو نیست. آنطور که مشخص است باید رادو را اولین جدا شده پرسپولیس در نیم فصل دانست. به این ترتیب یحیی گل محمدی از همین حالا باید به فکر جذب یک گلر مطمئن در نیم فصل باشد. اما گزینه‌های جانشینی رادو در پرسپولیس چه کسانی هستند؟

گزینه دوم یحیی در صورت ناکامی در جذب نیازمند، رشید مظاهری خواهد بود. گلر پرحاشیه استقلال که در این فصل فقط یک بار و آن هم به عنوان بازیکن جانشین برای استقلال بازی کرده بود، در چند بازی اخیر تیمش حتی در لیست ۱۸ نفره هم جایی نداشت تا شایعه جدایی او از استقلال بیشتر از قبل به گوش برسد. با توجه به حضور حسینی و رضایی درون دروازه استقلال به نظر می‌رسد مجیدی اعتقادی به رشید مظاهری ندارد. از طرفی رشید رابطه بسیار خوبی با داود فنایی و یحیی گل محمدی دارد و حتی قبل از پیوستن به استقلال با پرسپولیس مذاکره کرده بود. به این ترتیب این احتمال وجود دارد که در صورت عدم جذب نیازمند، پرسپولیسی‌ها برای جذب مظاهری اقدام کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: رشید مظاهری
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان