تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۰ دی ۱۴۰۰

انفجار بمب در کویته

مقامات بیمارستانی در پاکستان اعلام کردند که یک بمب در شهر کویته در جنوب غربی کشور که مرکز استان بلوچستان است منفجر شد. بر اثر این حادثه دست کم چهار نفر کشته و ۱۵ نفر دیگر زخمی شدند.

انفجار بمب در کویته

رویداد۲۴ به گزارش یو اس ای تی وی بدنبال انفجار بمب در استان کویته پاکستان دست کم چهار نفر کشته و ۱۵ نفر زخمی شدند. مقامات با دادن اطلاعاتی از این حادثه گفتند که این انفجار پنجشنبه شب رخ داده است.

مقامات اظهار داشتند انفجار بمب در نزدیکی خودرویی که در نزدیکی دانشکده علوم در جاده جناح پارک شده بود روی داد. جاده جناح یکی از مسیر‌های اصلی کویته است که بسیار محبوب است و شلوغ‌ترین مکان برای خرید است.

مسئولین در حال بررسی این حادثه هستند. به گفته یکی از مقامات پاکستان، مجروحان در بیمارستان شهر کویته بستری شده اند. وی گفت که شیشه‌های ساختمان‌های مجاور در اثر انفجار شکسته شد.

داعش در این منطقه از پاکستان بسیار فعال است. جدای از این، تروریست‌های طالبان محلی نیز هر روز به اینجا حمله می‌کنند. حملات در زمان دولت به رهبری نخست وزیر عمران خان به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.

این مقام مسئول افزود دولت عمران خان بیشتر به مذاکره با تروریست‌ها علاقه‌مند است تا اینکه بخواهد اقدامی علیه آن‌ها انجام دهد. در تصاویر روز عکس های انفجار بمب در کویته را ببینید.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصاویر روز
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان