تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۶ دی ۱۴۰۰

نماینده مجلس: روحانی مقصر «اتوبوس‌خوابی» است!

نماینده نیشابور در مجلس گفت: پدیده اتوبوس‌خوابی مربوط به امروز و دیروز نیست و ثمره تورم ۴۰ درصدی دولت آقای روحانی است.

نماینده مجلس: روحانی مقصر «اتوبوس‌خوابی» است!

رویداد۲۴ احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضاسازی‌های روز‌های اخیر درباره پدیده اتوبوس‌خوابی عده‌ای از شهروندان گفت: جای تأسف است در کشوری با این همه منابع عده‌ای از شهروندان ما با مشکل تأمین مسکن مواجه باشند و ما شاهد پدیده‌ای به اسم اتوبوس‌خوابی باشیم.

وی افزود: پدیده اتوبوس‌خوابی مربوط به امروز و دیروز و دو سه ماه پیش نیست بلکه حدود یک‌سال است که این پدیده اتفاق می‌افتد، اما طی روز‌های اخیر به آن پرداخته شده است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پدیده اتوبوس‌خوابی ثمره تورم ۴۰ درصدی در دوران آقای روحانی است که به اندازه‌ای قیمت خرید و اجاره بهای مسکن را بالا برد که تعدادی از شهروندان قادر به تأمین یک سرپناه برای خود نیستند.


 بیشتر بخوانید: لایحه بودجه سال آینده بالای ۲۰۰ هزار میلیارد تومان کسری دارد


ارکانی خاطرنشان کرد: دولت آقای روحانی نسبت به تأمین مسکن برای اقشار متوسط و ضعیف بی‌توجه بود و حتی برنامه و پروژه دولت قبلی خود تحت عنوان پروژه مسکن مهر را هم ادامه نداد و در عمل اعتقادی به آن نشان نمی‌داد.

وی افزود: جهش قیمت مسکن در سال‌های قبل به اندازه‌ای بود که امروز نه تنها خرید بلکه اجاره مسکن هم برای مردم بسیار دشوار شده است.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان