تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۳ بهمن ۱۴۰۰

نقل و انتقالات استقلال؛ از جدایی ۲ بازیکن دیگر تا اولین خرید زمستانی فرهاد مجیدی

جدایی بازیکنان از استقلال همچنان ادامه دارد. در تازه‌ترین اتفاق، ۲ بازیکن دیگر از جمع آبی پوشان جدا می‌شوند.

نقل و انتقالات استقلال

رویداد۲۴ استقلال برای اینکه بازیکنان جدید و مدنظر فرهاد مجیدی را جذب کند مجبور شده فهرست تیم بزرگسالانش را خلوت کند. آن‌ها ابتدا بابک مرادی را به هوادار فرستادند و بعد از آن هم نوبت به محمدرضا آزادی و فردین رابط شد تا مقدمات جدایی شان فراهم شود.

این جدایی‌ها پایان کار نیست و این تیم احتمالا همین امروز، ۲ بازیکن دیگر را از دست می‌دهد. آرش رضاوند و متین کریم زاده ۲ بازیکن جدید استقلال هستند که شایعه شده به عنوان بازیکن قرضی قرار است از استقلال جدا شوند. ظاهرا این ۲ بازیکن جزئی از معامله شبانه استقلال با باشگاه فولاد است. فولاد حاضر شده صالح حردانی را به استقلال دهد، ولی در عوض ۲ بازیکن نامبرده استقلال را تا پایان فصل در اختیار خواهد داشت.

همچنین استقلال که با فرهاد مجیدی در ابتدای فصل خرید‌های خوبی داشته و تیم منسجمی ساخته است همچنان در پی تقویت تیم برای نیم فصل دوم است. این تیم که به گفته سرمربی اش نیاز به ۴ خرید جدید برای نیم فصل دوم دارد، از همین امروز اولین بازیکن جدید را جذب می‌کند.

این بازیکن صالح حردانی، مدافع راست و ملی پوش باشگاه فولاد است. صالح که از مدت‌ها قبل مورد توجه فرهاد مجیدی بوده، قراردادش را با فولاد خوزستان فسخ کرده و حالا هیچ منعی برای پیوستن به استقلال و فرهاد مجیدی ندارد. به این ترتیب، اولین صید استقلال که با توجه به کیفیت صالح حردانی، صید بزرگی هم محسوب می‌شود، ممکن است همین امروز، چهارشنبه، معرفی شود.

با پیوستن صالح حردانی به استقلال، فرهاد مجیدی به ترکیب رویایی اش در خط حمله که استفاده همزمان از کوین یامگا و رودی ژستد است، می‌رسد.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان