تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

دنیای متفاوت آلمان

بسیاری از ایرانی‌ها آلمانی‌ها را بسیار منظم و مقرراتی و صاحب فناوری‌های باکیفیت بالا می‌دانند و نیز تا نام آلمان را می‌شوند یاد جنگ جهانی دوم می‌افتند. برخی هم متاسفانه نظم المانی را با نازی‌گری اشتباه می‌گیرند و عاشق منتسب کردن خود به ریشه‌های مشترک احدادی و نژادی هستند.

دنیای متفاوت آلمان

پله برقی در ایستگاه Uni Stuttgart هفته‌ها است که خراب شده

 رویداد۲۴ بسیاری آلمان را کشوری با شهروندان کارآمد و مقید به بوروکراسی و قوانین می‌دانند که عشق مشترکی به سوسیس و نان دارند. بسیاری از ایرانی‌ها آلمانی‌ها را بسیار منظم و مقرراتی و صاحب فناوری‌های باکیفیت بالا می‌دانند و نیز تا نام آلمان را می‌شوند یاد جنگ جهانی دوم می‌افتند. برخی هم متاسفانه نظم المانی را با نازی‌گری اشتباه می‌گیرند و عاشق منتسب کردن خود به ریشه‌های مشترک احدادی و نژادی هستند.

اما آلمان با زبان پیچیده و فرهنگ غنی، طبیعت مسحورکننده و هزاران قلعه قرون وسطایی و مدرن‌ چیزهای بیشتری برای روایت دارد. و مانند هر کشوری در جهان، این کشور نیز ویژگی‌های عجیب و غریب خود را دارد. در تصاویر روز عکس هایی را ببینید که بر تفاوت‌ها و ویژگی‌های عجیب کشور آلمان تاکید دارند و البته در مواردی غلوآمیز هم هستند.

دنیای متفاوت آلمان
سوپرمارکت آلمانی حکما یک نابغه را به عنوان مسئول تبلیغات نوشیدنی‌ها استخدام کرده
دنیای متفاوت آلمان
آلمان به تازگی یک بزرگراه برقی برای جلوگیری از آلودگی کامیون‌های دیزلی ساخته است
دنیای متفاوت آلمان
مهد کودک به شکل گربه در آلمان
دنیای متفاوت آلمان
این پل در آلمان شبیه لگو‌ها نقاشی شده است
دنیای متفاوت آلمان
در آلمان بستنی‌ای سرو می‌کنند که شبیه اسپاگتی است
دنیای متفاوت آلمان
از فضا، به دلیل استفاده از لامپ‌های متفاوت، هنوز هم می‌توانید مرز بین برلین شرقی و غربی را ببینید.
دنیای متفاوت آلمان
پارکینگ هندسی خیره‌کننده فرانکفورت آلمان فقط نیاز به ۶۰ درصد فضای پارکینگ‌های دیگر را دارد و خروج آسان را هم تضمین می‌کند.
دنیای متفاوت آلمان
خانه سیاه در آلمان
دنیای متفاوت آلمان
برج اشنهایمر : قدیمی‌ترین و بدون تغییرترین ساختمان در پیش‌زمینه ساختمان بلند مدرن، منطقه ایننشتات فرانکفورت، آلمان. ساخته شده در قرن پانزدهم
دنیای متفاوت آلمان
در آلمان آسانسوری هست که داخل آن یک آکواریوم وجود دارد. در برلین، نزدیک الکساندر پلاتز، می‌توانید وارد این ساختمان شوید و این آسانسور را رایگان ببینید. بقیه باغ وحش – آکواریوم نیاز به تهیه بلیت دارد.
دنیای متفاوت آلمان
برای اینکه گواهی انلاین یک نجار مجازی در آلمان دریافت کنید، باید این قطعه را شخصا خودتان بسازید و عکسش را ارائه کنید.
دنیای متفاوت آلمان
پیرمرد آلمانی از آجر‌های لگو در مقابل لگولند آلمان که صندل با جوراب پوشیده
دنیای متفاوت آلمان
رودی از شکوفه‌های گیلاس در بن آلمان
دنیای متفاوت آلمان
این درب عتیقه از به یادگارمانده از سال ۱۳۸۰ در رگنسبورگ (آلمان) طوری طراحی شده که حتی وقتی کسی بیش از حد هم مست کرده، به راحتی بتواند سوراخ کلید را پیدا کند.
دنیای متفاوت آلمان
خانه‌ای در حال انتقال در آلمان که گویی از ریشه‌هایش جدا شده.
دنیای متفاوت آلمان
هزینه انتقال بیمار با آمبولانس اورژانس در آلمان به این میزان تمام شد (۱۰.۰۰ یورو) – منظور مقایسه با هزینه‌های کلان برخی کشورهای غربی است.
دنیای متفاوت آلمان
سرسره غول پیکر در یک زمین بازی در آلمان
دنیای متفاوت آلمان
فروشگاه آلمان در فضای باز دارای استخری در زیرزمین است که در آن می‌توانید قایق‌رانی کنید.
دنیای متفاوت آلمان
موج سواری در یک فروشگاه ورزشی آلمانی
دنیای متفاوت آلمان
ماشین تمیز کردن سبد خرید در آلمان
دنیای متفاوت آلمان
پل برفی در آلمان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: تصاویر روز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
سودت
|
Seychelles
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
0
1
برخی هم متاسفانه نظم المانی را با نازی‌گری اشتباه می‌گیرند و عاشق منتسب کردن خود به ریشه‌های مشترک احدادی و نژادی هستند.امروزه گروهای راست نئو نازی و راست در حاشیه قرار دارند و مردم عادی در المان از انچه در دوره رایش سوم اتفاق افتاده اظهار سر افکندگی میکنند.
نئو نازی ها ارزشی برای سخنان هفتاد هشتاد سال پیش بعضی از اعضای حزب و سیاستهای ان مبنی بر هم تباری ایران و آلمان قائل نیستند امروزه اگر در برلین شرقی یا درسدن و بطور کلی که احزاب راستی در انجا بسیار فعالند... که مرکز تجمع گروههای نئو نازی قرار دارد سری به پاتوقهای آنان بزنید و بگوئید ایرانی هستید و آریایی اگر یک فصل مفصل کتک نخورید آنچنان مورد استهزا و توهینهای ناروا قرار میگیرید که فرار را بر قرار ترجیح میدهید.آلمانی های نازی در گروههای زیر زمینی که دارند. ایران و رضا شاه پهلوی و محمد رضا را یکی از عوامل سقوط رایش سوم قلمداد میکنند..اصلا ایرانی ها را جزو آریایی ها اصیل به حساب نمیاورند. و آریایی ها را مردمان با رنگ پوست روشن و موهای بلوند که شباهت زیادی با مردم نوردیک دارند میدانند.علت برنتافتن ایرانی ها جزو تبار آریایی را اختلالات به قول خودشان نژادی با اقوام بیگانه بیان میکنند که از اصالت آریایی تهی شده. و امروزه تبدیل به مردمی مقلد و کپی کار شده اند.البته این نگاه مربوط به امروز انان نیست .ریشه در بعضی از دولتمردان دولت نازی مانند جوزف گوبلز و تئوریسن اصلی حزب نازی هم دارد که دست آخر منجر شد که آنها نام ایران را از لیست کشورهای که یا بصورت تباری به آنها لقب آریایی داده بودند و چه بصورت افتخاری به علت سخت کوشی مردمانشان مثل ژاپن این لقب از طرف نازی ها به انها اعطا شد.خارج کنند
نظرات شما
پیشخوان