تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
ورود دولت به حواشی برخورد با زنان تماشاگر؛

دستور رییس جمهور برای بررسی حواشی ایران - لبنان بدون اشاره به حضور زنان

رئیس جمهور به وزیر کشور ماموریت داد همه جوانب حواشی ایجاد شده در مسابقه فوتبال ایران و لبنان را بطور دقیق مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را در این زمینه بکار گیرد.

ورود زنان به ورزشگاه

رویداد۲۴ سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز هیات دولت و پس از ارائه گزارشی مبنی بر حواشی پیش آمده در جریان مسابقه فوتبال ایران و لبنان در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس، به وزیر کشور ماموریت داد همه جوانب حواشی ایجاد شده را بطور دقیق مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را در این زمینه بکار بگیرد.

بر این اساس، وزیر کشور ماموریت یافته تا فرآیند فروش بلیط،‌ عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در رعایت سقف مجاز حضور تماشاچیان در ورزشگاه و نیز تضییع حقوق شهروندانی که برای تماشای این مسابقه بلیط تهیه کرده بودند را بررسی کرده و گزارش آن را ارائه کند.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏امروز در جلسه هیئت دولت، حاشیه‌های تلخ مسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان با لبنان، مورد اعتراض اعضای دولت قرار گرفت. با دستور رئیس‌جمهور، وزیر کشور مسئول پیگیری و ارائه گزارش شد.»

در جریان بازی ایران و لبنان در حالی که هزاران نفر از زنان بلیت هم خریده بودند، اجازه ورود به ورزشگاه را نیافتند و با ممانعت نیروهای نظامی روبرو شدند. ماموران برای جلوگیری از ورود زنان به ورزشگاه به صورت انها اسپری فلفل پاشیدند!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
عاصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
1
2
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی!
پاسخ ها
مموتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
از ترس خدایگان خراسان رضوی چیز انتشار کامل این نظر رو نداشتید؟!
شما دست چاپلوسان را از پشت بستید. اوضاع تغییر کنه شما سانسورچی های ترسو رو پیدا می کنیم
مموتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
خوب اگر خواستی بگی چیزش رو داری؛ پس چرا کامنت اول رو بخش اصلیش رو کامل سانسور کردی ، سانسورچی؟!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان