تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱

پرسپولیسی‌ها علی دایی و کریمی را نمی‌خواهند!

بعد از باخت پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک هواداران پرسپولیس خواستار حضور سرمربی بزرگ خارجی روی نیمکت تیمشان شدند و اصلا از گزینه‌های ایرانی حمایت نکردند.

سرمربی پرسپولیس

رویداد۲۴ بسیاری از هواداران پرسپولیس و حتی پیشکسوتان این تیم اعتقاد دارند وقت آن فرا رسیده تا یک مربی بزرگ خارجی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند و مثل برانکو فوتبال این تیم را متحول کند. خود برانکو هنوز محبوبیت زیادی در میان هواداران پرسپولیس دارد ولی او به همکار ما گفته بود اگر به ایران بیایم ممنوع الخروج می‌شوم.

طی هفته‌های گذشته نامهای زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی برای جانشینی یحیی گل محمدی مطرح شده بود که بسیاری از آنها تکذیب شد. از علی دایی و علی کریمی گرفته تا محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان که تیم او هم در جام حذفی حذف شدو حالا شنیده می‌شود شاید از رفسنجان برود. با تمام این اوصاف هواداران پرسپولیس بر ای نیمکت تیمشان حتی چهرهای محبوبی چون دایی و کریمی را هم نمی‌خواهند چه رسد به ربیعی که اصلا پرسپولیسی نبوده است.

نتایج نظر سنجی‌ها نشان می‌دهد پرسپولیسی‌ها روی جذب یک مربی بزرگ خارجی و البته چند بازیکن خوب داخلی تاکید دارند و  از بازگشت برانکو هم استقبال می‌کنند اما باید صبر کرد و دید چه تصمیماتی در باشگاه پرسپولیس گرفته می‌شود و آیا یحیی گل محمدی که قرارداد هم دارد،می‌رود یا با وجود انتقادات اکثر هواداران پرسپولیس می ماند وبه کارش ادامه می‌دهد؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان