تاریخ انتشار: ۱۳:۱۹ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۱

مذاکره پرسپولیس با ۲ دروازه‌بان جدید؟

آنطور که از شواهد امر پیداست پرسپولیس برای فصل پیش رو به ۲ دروازه‌بان جدید نیاز دارد.

دروازه بان پرسپولیس

رویداد۲۴ این روز‌ها شایعه درباره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس زیاد است و هر روز تعدادی از بازیکنان، گزینه این باشگاه برای فصل آتی می‌شوند. با این حال اگر درباره بسیاری از خطوط شک و تردید وجود داشته باشد درباره نیاز به تغییر در خط دروازه این تیم تردیدی نیست.

به گزارش فرارو، دروازه بان‌های پرسپولیس در این فصل انتظارات را برآورده نکرده و چند امتیازی که این تیم در این فصل از دست داده حاصل اشتباهات دروازه بان هایش بوده است. این روز‌ها البته شرایط پیچیده‌تر هم شده و حامد لک، دروازه بان اصلی این باشگاه به دلایل انضباطی از ترکیب بیرون گذاشته شده و فقط احمد گوهری است که عهده دار حراست دروازه این تیم شده است.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که گوهری، دروازه بانی که به تازگی به پرسپولیس آمده هم انتظارات را برآورده نکرده است و شایعه شده که یحیی با او برای ماندن در این باشگاه شرط و شروط گذاشته است. شرط اصلی این است که گوهری در بازی‌های باقی مانده حسابی خودش را نشان دهد.

همزمان، اما داستان مذاکره پرسپولیس با بیرانوند برملا شده و حالا بسیاری می‌دانند علیرضا قرار است دروازه بان اصلی پرسپولیس در فصل آینده باشد. با اتفاقاتی که حامد لک رقم زده او دیگر جایی در این باشگاه نخواهد داشت و حتی بعید است پس از اصلاح امور، بپذیرد که به عنوان جانشین بیرانوند در پرسپولیس فعالیت کند. مسئله، اما به همینجا ختم نمی‌شود، چون اگر احمد گوهری هم انتظارات را برآورده نکند، آن وقت به غیر از علیرضا بیرانوند، پرسپولیس با دروازه بان جدید دیگری هم وارد مذاکره خواهد شد تا جانشین «بیرو» در این تیم شود.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان