تاریخ انتشار: ۱۰:۴۳ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

کوچکی‌نژاد: دولت نمی‌تواند از اجرایی شدن افزایش حقوق بازنشستگان ممانعت کند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش حقوق بازنشستگان قانون مجلس است و دولت نمی‌تواند از اجرایی شدن آن ممانعت کند و باید انجام دهد.

کوچکی‌نژاد: دولت نمی‌تواند از اجرایی شدن افزایش حقوق بازنشستگان ممانعت کند

رویداد۲۴ جبار کوچکی‌نژاد، درباره تعلل در اعمال افزایش حقوق بازنشستگان گفت: بر اساس قانون در همان تبصره یک مجلس شورای اسلامی اجازه فروش ۱۲ هزار میلیارد اموال به دولت جهت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان داده شده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس قانون فاصله افزایش حقوق باید بین بازنشستگان و شاغلین ۹۰ درصد باشد، دولت اقدام خواهد کرد و افزایش حقوق انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ریاست مجلس قالیباف در شأن نظام نبود/ هیات رئیسه و رئیس مجلس، در مجموع نمره قبولی ندارند


وی درباره اینکه وزیر اقتصاد اعلام کرد تاکنون این مسئله در صحن دولت مطرح نشده است تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان چه می‌شود، بیان کرد: قانون مجلس است و دولت نمی‌تواند از اجرایی شدن آن ممانعت کند و باید انجام دهد.

کوچکی‌نژاد درخصوص این‌که ۲ ماه از سال جدید گذشته است، اما افزایش حقوق بازنشستگان اعمال نشده است، اظهار داشت: دولت به دلیل این‌که در ابتدای سال قرار داشتیم شاید فروش اموالی نداشته است و باید از این به بعد این کار را انجام دهند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: جبار کوچکی نژاد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
0
1
وقتی دولت میخواهد فراقانونی حرکت کند وحق وحقوق قانونی بازنشستگان تامین اجتماعی را زبر پا بگذارد دیگر چه توقعی از مردم عامی داریم
نظرات شما
پیشخوان