تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
رئیسی در جلسه هیئت دولت:

محیط زیست و وزیر خارجه بدون فوت وقت، موضوع آلودگی هوا را حل و فصل کنند

رئیس جمهور با اشاره به افزایش آلودگی هوا، گفت: مردم نمی‌توانند هر روز شاهد چنین وضعیتی باشند و از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر خارجه می‌خواهم که بدون فوت وقت، موضوع را حل و فصل کنند.

محیط زیست و وزیر خارجه بدون فوت وقت، موضوع آلودگی هوا را حل و فصل کنند
رویداد۲۴ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با تسلیت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، اجرای عدالت و مبارزه با فساد را از مهم‌ترین آموزه ها‌ی رئیس مذهب شیعه دانست و همه دولت‌مردان را به تأسی از آن حضرت دعوت کرد.

وی گفت: همه خوبی‌ها در عرصه اندیشه، اخلاق و رفتار در پرتو امام عادل شکل می‌گیرد و همه خدمتگزاران مردم باید جلوه این ولایت حقه را با اجرای عدالت نمایان کنند.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش بر لزوم پرداخت به‌موقع پول خرید گندم از کشاورزان تأکید کرد و افزود: کشاورزان عزیز با تلاش خود امنیت غذایی کشور را تامین می‌کنند و دولت هم به وظیفه خود در خرید تضمینی و پرداخت به موقع آن عمل می‌کند.

رئیس جمهور «هوای پاک» را از حقوق مردم برشمرد و با اشاره به افزایش آلودگی هوا در استان‌های مختلف کشور، اظهار داشت: سلامتی مردم موضوعی حیاتی و آلودگی هوا برای مردم غیرقابل تحمل است.

وی تصریح کرد: مردم نمی‌توانند هر روز شاهد چنین وضعیتی باشند و انتظار دارند دولت با جدیت موضوع را پیگیری کند.

رئیس جمهور بر همین اساس به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر امور خارجه مأموریت داد بدون فوت وقت، در ارتباط و سفر به کشور‌های همسایه که مبدأ و منشأ آلاینده‌ها هستند، موضوع را از طریق مذاکره با آن‌ها حل و فصل کنند.

رئیسی در بخش پایانی سخنانش افزایش کمک ودیعه مسکن را اقدامی در راستای حفظ توان مالی مردم دانست و با قدردانی از شورای پول و اعتبار برای این تصمیم، بر اتخاذ تصمیمات مشابه در حوزه‌های دیگر تأکید کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات شما
پیشخوان