تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱

بهترین فیلم‌های سینمایی سایت نتفلیکس

سایت نتفلیکس هرساله سریال‌ها و فیلم‌ها سینمایی بسیار زیادی برای مخاطبان خود پخش می‌کند و یکی از بهترین و محبوب‌ترین پلتفرم‌های پخش آنلاین فیلم و سریال است. در این مقاله قصد داریم تا به شما تعدادی از بهترین فیلم‌های سینمایی سایت نتفلیکس را معرفی کنیم.

بهترین فیلم‌های نتفلیکس

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: امروزه اینترنت در تمام قسمت‌های زندگی ما گسترش پیدا کرده است. مردم از اینترنت برای ثبت نام برای دانشگاه، آموزش زبان، امور بانکی، گرفتن تاکسی، خرید غذا و بسیاری فعالیت دیگر استفاده می کنند.

تفریح و سرگرمی نیز از جمله فعالیت‌هایی می‌باشد که در محیط گسترده آنلاین وب در دسترس است. در گذشته نه چندان دور مردم برای تماشای فیلم مجبور بودند، به سینما‌ها بروند، اما امروزه بسیاری از بینندگان سرویس‌های آنلاین را به سینما ترجیح می‌دهند.

در این مقاله قصد داریم درباره یکی از این سرویس‌های آنلاین به اسم نتفلیکس صحبت کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سایت نتفلیکس چیست؟

به گزارش رویداد۲۴ در سال ۱۹۹۷، مارک راندولف به همراه رید هاستینگز، "نتفلکس" را تأسیس کردند. سایت نتفلکس ارائه دهنده خدمات رسانه‌ای آمریکایی (سرویس اشتراکی ویدئویی) و پیشرو در به اشتراک گذاری اپیزود‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی در دنیا می‌باشد، از این رو اگر علاقه‌مند به دیدن فیلم و سریال‌های خارجی هستید، حتما با سایت نتفلیکس آشنایی دارید.

این سایت این امکان را برای شما فراهم می‌کند به راحتی در خانه‌ی خود، کاتالوگ برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها را جستجو کنید و فیلم مورد علاقه خود را آنلاین تماشا کنید

netfilix یکی از سایت‌های پرطرفدار برای تماشای فیلم و سریال در دنیاست، که بر اساس آخرین آمار موجود در سال ۲۰۱۹، ۱۵ درصد پهنای باند اینترنت جهانی توسط سایت نتفلیکس استفاده می‌شود.

ارائه سریال‌ها و فیلم‌های جذاب، به روز و همچنین حق اشتراک ارزان‌تر در مقابل سایر ارائه دهندگان سرویس‌های مشابه، باعث شده تا هر روز مشترکان بیشتری عضو سایت نتفلیکس شوند.

علاوه بر مزایایی که در قسمت بالا برای نتفلیکس گفته شد، قرنطینه‌های سال ۲۰۲۰ به علت شیوع ویروس کرونا باعث افزایش سرعت رشد سایت نتفلیکس شد و طبق آخرین آمار مشتریان شرکت نتفلیکس به بیش از ۱۸۲ میلیون بیننده در سراسر جهان برای تماشای سرویس‌های آنلاین فیلم و سریال این سایت رسیده است.


بیشتر بخوانید: بهترین فیلم‌های اکشن سینمای جهان


نتفلیکس چگونه کار می‌کند؟

نت فلیکس یک سایت رایگان نیست. البته تا ۳۰ امکان استفاده آزمایشی از آن برای شما وجود دارد، اما پس از دوره یک ماهه باید برای استفاده نسبت به خرید اکانت این سایت اقدام کنید.

پس از خرید اکانت نتفلیکس شما می‌توانید به هزاران فیلم و سریال مطرح دنیا دسترسی آنلاین پیدا کنید. افزودن زیرنویس فارسی برای فیلم‌های نتفلیکس از طریق مرورگر کروم امکان پذیر می‌باشد. پلن‌های مختلفی برای استفاده از این سرویس پر طرفدار توسط شرکت برای جذب بیشتر مشترک و رضایت دنبال کنندگان معرفی شده است.

بهترین فیلم‌های جدید نتفلیکس

در ادامه این مقاله قصد داریم، شما را با ۳ تا از فیلم‌های برتر سایت نتفلیکس که از نظر امتیاز Imdb نمره خوبی را کسب کرده اند، آشنا کنیم.

استخراج (Extraction)

معرفی بهترین فیلم‌های سایت نتفلیکس - سحر

  1. سال انتشار: ۲۰۲۰
  2. کارگردان: سم هارگریو
  3. ژانر: درام، اکشن و ماجراجویی
  4. بازیگران اصلی: گلشیفته فراهانی، کریس همسورث، دیوید هاربر، راندیپ هودا، درک لوک، مانوج باجپاییزمان
  5. فیلم: ۱۱۶ دقیقه
  6. امتیاز IMDb: ۶٫۷ از ۱۰

فیلم استخراج با بازی گلشیفته فراهانی یکی از پرمخاطب‌ترین فیلم‌های اکشن سایت نتفلیکس می‌باشد که در دوران قرنطینه‌ی ناشی از ویروس کرونا اکران شد و توانست رکورد‌های زیادی را جابه جا کند. این فیلم به خاطر بازی درخشان گلشیفته فراهانی در نقش اصلی زن مخاطبان ایرانی زیادی داشت.

استخراج فیلمنامه داستانی ساده‌ای دارد و حتی در بخش‌هایی از فیلم‌نامه با ضعف‌های جدی روبه‌رو است که آن را از نظر محتوایی در سطح فیلم‌های هندی پایین می‌آورد. با این وجود صحنه‌های اکشن فیلم به اندازه‌ای خوب و نفس‌گیر کار شده اند که اصولا هنگام تماشای آن به منطق نداشته‌اش تفکر نمی‌کنید و غرق در تعقیب و گریز‌ها و صحنه‌های اکشن فیلم با بازی کریس همسورث می‌شوید که صحنه‌های درگیری همسورث با شخصیت‌های بد فیلم جذابیت آ ن را دو چندان می‌کند و نکته جالب این است که، در انتهای فیلم از خودتان می‌پرسید «راستی تایلر (شخصیت اصلی داستان) چرا هرچه تیر می‌خورد، نمی‌مرد و آنقدر جان‌سخت بود!»

ماجرا درباره‌ی رییس یکی از باند‌های قدرتمند و مخوف مواد مخدر است که پس از ربوده شدن پسر کوچکش توسط باند رقیب از یک گروه متشکل از مزدور‌هایی که اتفاقا در کارشان بسیار خبره هستند و می‌توانند پسرش را نجات دهند، کمک می‌گیرد.

تایلر ریک کهنه سربازی همه‌فن‌حریف است که انجام این مأموریت خطرناک را بر عهده می‌گیرد، اما خیلی زود متوجه می‌شود ماجرا پیچیده‌تر از یک تسویه‌حساب شخصی است و علاوه بر پسربچه باید جان خودش را هم از دست خلاف‌کار‌ها و قاتل‌هایی که هر لحظه در کمین هستند، نجات دهد.

استخراج به خاطر ضعف فیلم‌نامه با واکنش‌های منفی از سوی منتقدان روبه‌رو شد، اما استقبال مخاطبان از آن به حدی بود که نتفلیکس خبر ساخت قسمت دوم آن را تأیید کرد.

جیم و اندی، فراتر از آن (Jim & Andy: The Great Beyond)

فیلم جیم و اندی، فراتر از آن

  1. سال انتشار: ۲۰۱۷
  2. کارگردان: کریس اسمیت
  3. ژانر: مستند
  4. بازیگران اصلی: جیم کری، اندی کافمن
  5. رده‌بندی سنی: TV-MA
  6. زمان فیلم: ۹۴ دقیقه
  7. امتیاز IMDb: ۷٫۷ از ۱۰

این مستند فوق العاده قدرتمند و هیجان انگز، روند فیلمبرداری و بازیگری در پشت فیلم مرد روی ماه را به تصویر می‌کشد.
در این مستند جیم کری می‌گوید که چگونه او از هوادار کافمن به منظور تفسیر زندگی اش بر روی صفحه نمایش بزرگ، رفت و دوباره رفتار خود را ادامه داد.

در این مجموعه به طور مداوم از او توسط دوربین فیلمبرداری می‌شود، مستند نشان می‌دهد رفتار قبل و بعد از ساقه جیم کری خود و افکار خود را بین زندگی خصوصی و حرفه‌ای قرار داده است. این مستند متناوب مصاحبه‌های معاصر با جیم کری و فیلم‌های دست اول از ساختن انسان در ماه تقریبا ۲۰ سال پیش است.

مرد ایرلندی (The Irishman)

فیلم ایریش من

  1. سال انتشار: ۲۰۱۹
  2. کارگردان: مارتین اسکورسیزی
  3. ژانر: درام
  4. بازیگران اصلی: رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، بابی کاناوله، هاروی کایتل
  5. زمان فیلم: ۲۰۹ دقیقه
  6. امتیاز IMDb: ۷٫۸ از ۱۰

بسیاری از بینندگان بعد از اینکه متوجه زمان طولانی فیلم مرد ایرلندی می‌شوند از خیر تماشای آن می‌گذرند و تصور می‌کنند با فیلمی کسل کننده و حوصله سر بر طرف هستند، اما قول می‌دهیم اگر اندکی صبر داشته باشید و فیلم را در چند بخش مشاهده کنید، نه تنها از تماشای آن خسته نخواهید شد، بلکه با یکی از جذاب‌ترین و زیباترین فیلم‌های تمام زندگی‌تان روبه‌رو خواهید شد.

این فیلم نه تنها یکی از بهترین‌های سایت نتفلیکس است بلکه به باور بسیاری از منتقدان سینما بهترین اثر کارنامه‌ هنری مارتین اسکورسیزی هم به شمار می‌رود.

فیلم مرد ایرلندی از معدود فیلم‌های سایت نتفلیکس است که در سینما‌ها هم به نمایش درآمد تا بتواند در جایزه اسکار شرکت کند. نهایتا این فیلم در ده رشته از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد شد و در کمال ناباوری و تعجب نتوانست هیچ جایزه‌ای را از آن خود کند.

مرد ایرلندی ماجرای زندگی فرانک شیرن با بازی حیرت انگیز (رابرت دنیرو) می‌باشد، که از دهه‌ی ۵۰ میلادی تا زمان حال روایت می‌کند.

او که در ابتدا فیلم یک راننده ساده کامیون است، به طور تدریجی در دستگاه یکی از رهبران گروه مافیا به نام راسل بوفالینو (جو پشی) نفوذ می‌کند و با گذشت زمان و خدمات او به دست راست بوفالینو تبدیل می‌شود. اما بلندپروازی‌های او به همین نقطه ختم نمی‌شود و به‌عنوان یک قاتل قراردادی با جیمی هوفا (آل پاچینو) از رهبران اتحادیه‌ی کارگران آمریکا هم همکاری خود را آغاز می‌کند.

جالب است بدانید استفاده از ترکیب کهکشانی رابرت دنیرو، آل پاچینو و جو پشی برای مارتین اسکورسیزی دردسر‌هایی را هم به همراه داشت.

کارگردان فیلم تصمیم گرفت برای جوان کردن بازیگران از جلوه‌های ویژه‌ی کامپیوتری استفاده کند. در نهایت این پروسه در فیلم مرد ایرلندی به یکی از طولانی‌ترین و البته پرخرج‌ترین‌های کار‌های سینمای هالیوود تبدیل شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان