تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
ادعای نماینده آمریکا در جلسه شورای حکام آژانس اتمی:

درخواست‌های خارج از برجام ایران دلیل عدم احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ بوده

نماینده آمریکا در جلسه شورای حکام آژانس اتمی در سخنانی مدعی شد که درخواست‌های خارج از برجام ایران دلیل عدم احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ بوده است.

درخواست‌های خارج از برجام ایران دلیل عدم احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ بوده
رویداد۲۴ نماینده آمریکا در جلسه شورای حکام آژانس اتمی در سخنانی مدعی شد که درخواست‌های خارج از برجام ایران" دلیل عدم احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ بوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از العربیه، نماینده آمریکا در جلسه روز سه‌شنبه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفت: ما شفاف ساخته‌ایم که آماده اجرای فوری بازگشت متقابل به برجام هستیم. آنچه که نیاز داریم یک شریک مایل به توافق در ایران است. ایران باید از خواسته‌هایش مبنی بر رفع تحریم‌هایی که مشخصا از برجام فراتر می‌روند و جلوی به نتیجه رسیدن توافق را می‌گیرند، بگذرد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
0
0
آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار تاکنون چقدر تسلیحات به عربستان سعودی، امارات و اوکراین کمک کرده است؟
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
0
0
شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
0
0
مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین تاکنون هیچ دستاوردی برای ایران نداشته است و فقط متاسفانه یک فاجعه بزرگی در کشور ایجاد کرده است.

چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۰۵:۵۳
موضوع مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی وغیره در باره صلح آمیز هسته ای فقط لغو تحریم بود ولی متاسفانه نه تنها تحریم لغو نشده است که بیشترهم شده است پس مذاکرات وین غلط و اشتباه بود.

آمریکا جنایتکارغنی‌ سازی ایران را نمی‌خواهد؛ اما زیردریایی اتمی می‌فروشد شرم آور و تاسف بار است.

آمریکا جنایتکار با غنی‌سازی ایران مشکل دارد اما با زیردریایی اتمی استرالیا نه/ پس به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ایران در برجام و مذاکرات وین بوده است.


سه کشور اروپایی و هم آمریکا را در توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین و شورای حکام آژانس با یک حرف می توانیم محکوم و متهم کنیم اگر واقعا سلاح هسته ای بد است، شما نیز آن را کنار گذارید.
ولی متاسفانه ایران در این مدت 9 سال نتوانست در برابر مقابله آمریکا و کشورهای اروپایی وغیر از حق و حقوق مردم و کشور دفاع و حمایت کند و هم کوتاهی کرده است.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان