تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

نقش افشین پیروانی در قهرمانی استقلال!

 یکی از ویدئوهایی که بعد از قهرمانی استقلال در لیگ بیست‌ویکم حسابی پربازدید شد، مصاحبه افشین پیروانی بعد از گلات قهرمانی پرسپولیس بود.

افشین پیروانی

رویداد۲۴ یکی از ویدئوهایی که بعد از قهرمانی استقلال در لیگ بیست‌ویکم حسابی پربازدید شد، مصاحبه افشین پیروانی بعد از گلات قهرمانی پرسپولیس بود. سرپرست سرخ‌ها پس از فتح جام در لیگ بیستم، به‌شدت ذوق‌زده بود و این هیجان را در مقابل دوربین‌های تلویزیونی هم نشان داد. پیروانی ۶انگشتش را بالا گرفته بود و می‌گفت: «وعده ما به هواداران، سال دیگر همین موقع، قهرمانی ششم.» این در واقع یک تیر و دو نشان بود. او سعی می‌کرد به‌طور همزمان کری ۶گلی را که پرسپولیس در سال ۵۲به استقلال زد بخواند و هم با وعده قهرمانی بعدی، برای خودش در دل هواداران جا باز کند. نتیجه اما آن چیزی نشد که افشین‌خان درنظر داشت. استقلالی‌ها قهرمان شدند و حسابی هم از آن ویدئو استفاده کردند.

اینها را گفتیم تا یادآوری کنیم اظهارات این روزهای پیروانی هم می‌تواند موجب تحریک و تهییج استقلالی‌ها در مسیر کسب موفقیت‌های بعدی باشد. پیروانی از لحظه تثبیت قهرمانی آبی‌ها مدام در تلاش بوده تا این موفقیت را کمرنگ جلوه بدهد. او در تازه‌ترین اظهاراتش گفته: «فعلا که ما در قهرمانی‌ها ۵بر یک جلو هستیم.» طبیعتا هر بازیکن استقلال با شنیدن و به یاد آوردن این حرف‌ها تلاش خود را دوچندان خواهد کرد تا به موفقیت ادامه بدهد و فاصله به‌وجود آمده را کم کند.


بیشتر بخوانید: حمله پیروانی به استقلالی‌ها؛ به قهرمانی پاک‌شان شک کردیم!


رلی که امروز پیروانی برای رقبای پرسپولیس بازی می‌کند، شبیه همان نقشی است که زمانی «پرچم ژاپن» برای پرسپولیسی‌ها ایفا می‌کرد. در فضای بعد از شکست پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا، مخالفان پرسپولیس با استفاده از این پرچم به زعم خود دنبال تحقیر سرخ‌ها بودند، اما برعکس، این تلاش باعث افزایش انگیزه و اشتیاق پرسپولیسی‌ها و تداوم موفقیت آنان می‌شد.

افشین پیروانی در یک بازه زمانی با استفاده از ادبیات اغراق‌شده هواداری، محبوبیت خوبی برای خودش در فضای مجازی جلب کرد، اما حالا دیگر دوره آن حرف‌ها گذشته و بسیاری از مخاطبان سعی می‌کنند نگاه عمیق‌تری به مسائل داشته باشند. این اواخر اقبال به مصاحبه‌های تند و تیز پیروانی بسیار کمتر از قبل شده و او این تغییرات را باید جدی قلمداد کند. در حقیقت رویکرد فعلی پیروانی نه به سود خود آقای سرپرست است و نه به باشگاه سودی می‌رساند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: افشین پیروانی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
0
0
اتفاقاً همین صحبتهای ایشان و دوستان مشابه ایشان بود که باعث شد حتی در بین افرادی که به پرسپولیس بعنوان تیم دوم خود نظر داشتند بذر نفرت کاشته بشه!
افرادی که از گذشته فوتبال ایران را پیگیری می کردند خوب بخاطر دارند که طرفداران سپاهان و تراکتور ، طرفدار این تیم بودند ولی چه شد که امروز به اینجا رسیدیم که حتی بازیهای رو در روی این تیم ها باید در زمین بی طرف برگذار شود؟!!!
ادبیات این آدم واقعاً مشمئز کننده هستش و بدجور اعصاب خوردکن بوده و هست!!!
فقط در حد طرفداران نوجوان نوبالغ!!
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان