تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۱

بازیکن جنجالی پرسپولیس رفتنی شد؟

با حضور علیرضا بیرانوند در پرسپولیس به نظر می‌رسد حامد لک راهی تیم دیگری شود.

دروازه بان پرسپولیس

رویداد۲۴ پس از جذب علیرضا بیرانوند توسط تیم فوتبال پرسپولیس شایعاتی در خصوص جدایی یکی از دروازه‌بان‌های این تیم مطرح شد. این در حالی است که حامد لک و احمد گوهری فصل پر فراز و نشیبی را در لیگی که گذشت پشت سر گذاشتند.

در این باره گفته می‌شود که وضعیت حامد لک برای حضور در پرسپولیس نامشخص است و در صورتی که یکی از دو دروازه‌بان‌های این تیم بخواهند از جمع سرخ‌پوشان جدا شوند آن فرد حامد لک خواهد بود. یحیی گل‌محمدی قصد دارد احمد گوهری را در تیمش نگه دارد و با این شرایط به نظر می‌رسد که حامد لک از این تیم جدا خواهد شد.

این در حالی است که حامد لک در اواسط فصل گذشته قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده بود اما اتفاقاتی که در فصل بیست و یکم رخ داد باعث شد او حتی چند هفته اجازه تمرین با تیمش را نداشته باشد. حالا با آمدن علیرضا بیرانوند به نظر می‌رسد که گل‌محمدی قصد ریسک کردن ندارد و برای جلوگیری از حاشیه‌های احتمالی دو دروازه‌بان در یک سطح را در تیمش نگه ندارد.

در همین رابطه جلساتی بین باشگاه پرسپولیس و حامد لک برگزار شده و با وجود قراردادی که لک با سرخ‌پوشان دارد در صورت رسیدن به توافقات نهایی تکلیف این بازیکن برای ماندن و یا رفتن مشخص خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان