تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۱

کاپیتان پیشین تیم ملی در رادار استقلال

احتمال حضور «الکس نوری» به عنوان سرمربی در استقلال موجب شده تا شایعه حضور بازیکن ۲ رگه تیم ملی بیش از پیش در جمع آبی‌پوشان قوت گیرد.

کاپیتان پیشین تیم ملی در رادار استقلال

رویداد۲۴ اخبار مذاکره مدیران باشگاه استقلال با «الکس نوری» هر چند از سوی رسانه‌های وابسته به این باشگاه تائید یا تکذیب نشده، اما با خود شایعات زیادی را به همراه داشته است. یکی از این شایعات نقش «اشکان دژاگه» در این مذاکره و آینده وی در استقلال تهران است.

دژاگه از بازیکنان ۲ رگه ایرانی بود که توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد. وی سابقه بازی در بوندس لیگا را نیز در کارنامه دارد. بازیکن ایرانی - آلمانی تیم ملی فوتبال ایران در گذشته نیز مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته بود، اما وی تا کنون موفق نشده پیراهن این تیم را بر تن کند.


بیشتر بخوانید: حضور مهاجم استقلال در باشگاه پرسپولیس!


جدی شدن مذاکره استقلال با الکس نوری مربی پیشین وردر برمن موجب شده تا بسیاری از دژاگه به عنوان رابط باشگاه با این مربی یاد کنند، زیرا دژاگه رابطه خوبی با نوری دارد.

همچنین علاقه دژاگه به استقلال موجب شده تا در صورت استخدام نوری وی یکی از خرید‌های آبی‌پوشان لقب گیرد. البته هنوز مشخص نیست که وی به عنوان بازیکن یا دستیار نوری به استقلال خواهد آمد. دژاگه در سال‌های گذشته در لیگ برتر ایران توپ زده و لباس تیم تراکتورسازی تبریز را بر تن کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استقلال تهران
نظرات شما
نظرسنجی
پیش‌بینی شما از آینده قیمت دلار چیست؟
پیشخوان