تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

وزیر کشور: مردم رفته رفته با سیاست‌های دولت آشنا می‌شوند

وزیر کشور در خصوص تبلیغات منفی دشمن درباره برنامه‌های اقتصادی دولت گفت: در خارج و بخشی هم در داخل خیلی تلاش می‌کنند که نشان دهند سیاست‌های اقتصادی دولت به نفع مردم نیست، در حالی که این سیاست‌ها در بلند مدت به نفع مردم و راه نجات اقتصاد کشور است.

وزیر کشور: مردم رفته رفته با سیاست‌های دولت آشنا می‌شوند
رویداد۲۴ وزیر کشور گفت: سیاست‌های اقتصادی دولت در بلند مدت به نفع مردم و راه نجات اقتصاد کشور است.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه همایش «حکمرانی مردمی در گفتمان عدالت و جمهوریت» در گفتگو با خبرنگاران گفت: نگاه اشتباهی است که بخواهیم توانمندی‌های خود را از غرب بخواهیم. این رویکرد، درماندگی و واماندگی است. غرب و آمریکا هیچ وقت صلاح مملکت ما را نخواسته است و تلاش کردند جلوی پیشرفت‌های علمی ما را بگیرند و تروردانشمندان ما را محکوم نکردند. معلوم است آن‌ها با توسعه علم و دانش ما در کشور مخالف‌اند، ولی ما راه خود را پیدا کردیم و مسیر پیشرفت بر روی دوش دانشمندان کشورمان شکل گرفته است.

وزیر کشور در خصوص تبلیغات منفی دشمن درباره برنامه‌های اقتصادی دولت گفت: در خارج و بخشی هم در داخل خیلی تلاش می‌کنند که نشان دهند سیاست‌های اقتصادی دولت به نفع مردم نیست، در حالی که این سیاست‌ها در بلند مدت به نفع مردم و راه نجات اقتصاد کشور است. اقتصاد کشور باید از بن بست‌ها که ایجاد شده خود را نجات دهد. رفته رفته هم مردم با سیاست‌های دولت آشنا می‌شوند. در ابتدا دولت فرصت کافی نداشت تا سیاست‌های خود را تبیین کند و اقناع مردم صورت بگیرد، ولی هرچه جلوتر می‌رویم اعتماد مردم بیشتر می‌شود و توجه بیشتری به این سیاست‌ها خواهند کرد.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: وزیر کشور
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
0
1
ملتی که زمامداران گرسنه ای مثل شما داشته باشه نیازی به وجود دشمن نداره که تبلیغات منفی راه بندازن عمق خندق پیشانی تون نشانگر درجه ریاکاری تونه
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان