تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۲۹ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

امیرعبداللهیان: هیچگاه پنجره دیپلماسی را نخواهیم بست

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران در اولین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج گفت: جمهوری اسلامی ایران از مسیر دیپلماسی، منطق مذاکراتی و میز مذاکره فاصله نخواهد گرفت و مذاکرات منطقی و عزتمند را مسیر درستی برای رسیدن به توافق می‌دانیم.

امیرعبداللهیان: هیچگاه پنجره دیپلماسی را نخواهیم بست
رویداد۲۴ حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران در اولین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی در سنندج گفت: جمهوری اسلامی ایران از مسیر دیپلماسی، منطق مذاکراتی و میز مذاکره فاصله نخواهد گرفت و مذاکرات منطقی و عزتمند را مسیر درستی برای رسیدن به توافق می‌دانیم.

او افزود: طرف آمریکایی بار‌ها اعلام کرده که به دلیل مشکلات داخلی خود قادر نیست چیزی بیش از آنچه تاکنون در میز مذاکرات درباره آن گفتگو شده را بپذیرد و متعهد شود.

امیرعبداللهیان گفت: برای ما در دولت جدید این مسئله مهم و حائز اهمیت است که بتوانیم از مزایای کامل اقتصادی توافق هسته‌ای بهره‌مند شویم و خطوط قرمز ما به طور کامل در آن رعایت شود.


بیشتر بخوانید: ایران این سیگنال را به ما می‌فرستد که هیچ تمایلی به بازگشت دوجانبه به برجام ندارد
امیرعبداللهیان ادامه داد: ما تنها طرفی بوده ایم که به برجام پایبند بوده ایم. ما متعهدترین طرف بوده و هستیم و از یک توافق خوب و پایدار استقبال می‌کنیم و برای رسیدن به چنین توافقی تا لغو تحریم‌ها به تلاش‌های خود از مسیر دیپلماسی ادامه خواهیم داد. جمهوری اسلامی ایرانی هیچ گاه پنجره دیپلماسی را نخواهد بست. در میز مذاکره با منطق و استدلال قوی و با نگاه به واقعیات حضور می‌یابیم. از طرف آمریکایی هم بار‌ها خواسته ایم واقع بینانه در مسیر مذاکرات غیرمستقیم عمل کنند تا توافق دست یافتنی باشد.
منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
0
چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ۰۱:۲۲:۱۰
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۰
رسانه آمریکایی: واشنگتن سلاحی برای مقابله با پهپادهای ایرانی به روسیه دارد/ و این در حالی است که واشنگتن جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی و اسرائیل جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ یمن از ششم فروردین ماه سال 1394 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های وشه ای ائتلاف متجاوز رژیم سعودی را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
0
آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در سراسر جهان جنایت می کند و آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد. و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
0
چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ۲۲:۰۰:۲۹
به آمریکا توصیه می‌کنیم به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح ندهد
به آمریکا توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهد.
ما فکر می‌کنیم که این اقدام بسیار بسیار بدی است.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
0
چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ ۲۰:۳۷:۳۱
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و غیره در باره برنامه هسته‌ای ایران به خاطر اهانت ها و خیانت های روحانی به همراه ظریف و عراقچی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بوده است.
مشکل آمریکا با ملت ایران در سال 1332 شروع و آغاز شده است پس هیچ ارتباطی و ربطی به صلح آمیز هسته ای ندارد و تاکنون هم نداشته است پس مذاکره با آمریکا از ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
مشکل آمریکا با حکومت نظام جمهوری اسلامی در سال 1357 شروع و آغاز شده است پس هیچ ارتباطی و ربطی به صلح آمیز هسته ای ندارد و تاکنون هم نداشته است پس مذاکره با آمریکا از ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۳۰
0
0
هرگز حمایت همه جانبه آمریکا و متحدانش به گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و صدام را فراموش نمی‌کنیم‌

از تظاهرات ضد آمریکایی در استان خوست افغانستان استقبال می کنیم
به آمریکا توصیه می‌کنیم به ائتلاف متجاوز سعودی سلاح ندهد

تصویب قطعنامه ضد علیه ایرانی درشورای حکام آژانس هیچ کمکی به سه کشور اروپایی جنایتکار و هم آمریکا جنایتکار نمی‌کند.
اعمال فشار به ایران به حل موضوع هسته‌ای کمک نمی‌کند.
زمان خلع سلاح اتمی اروپا جنایتکار هم فرا رسیده است.
وقتی که کشورهای غربی نمی خواهند به آمریکا فشار بیاورند تا تحریم‌ها را بردارد وفقط می خواهند ایران باز هم به آنها باج بدهد و خواسته های جمهوری اسلامی را نادیده بگیرند این توافق همون که روی میز یا زیر میز بماند بهتر است بیخودی بهانه تراشی نکنید به حق ملت ایران باید احترام بگذارید وتحریمهای ظالمانه را لغو کنید بیخودی روسیه ودیگران را مقصر جلوه ندهید ملت ایران حیله های شما را می دانند با این کارها می خواهید مردم را تحریک کنید ولی کور خونده اید

هدف آمریکای جنایتکار از بحران‌‌سازی در لیبی، عراق، سوریه، افغانستان، لبنان، منطقه خلیج‌فارس، یمن، اوکراین و... اولا فروش سلاح به نوکران منطقه‌ای‌اش است تا با درآمدهای هنگفت آن بتواند بر مشکلات داخلی وخیم خود فائق آید و ثانیاً بتواند سایه امنی برای رژیم جعلی که در جهنمی که در آن قرار گرفته است ایجاد کند و دزدان سرزمین فلسطین را از سقوط حفظ کند. زهی خیال باطل، این رژیم قطعا رفتنی است.
دادگاه سوئد یافتن پیام تبریک سال نو از سوی رئیس‌جمهور وقت ایران در تلفن همراه آقای حمید نوری را سندی دال بر ارتباط نزدیک او با مقام‌های ارشد ایران دانسته است.آیا چنین محکمه احمقانه‌ای با اصول اولیه مبانی حقوق و عدالت سازگاری دارد.؟در چنین دادگاهی از حفظ ظاهر هم خبری نبود.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان