تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۲۹ تير ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات خرازی در مورد بمب اتم

ظرفیت‌های هسته‌ای ایران بسیار بالایی است، اما همانطور که بار‌ها اشاره شده فناوری هسته‌ای ایران کاملا صلح آمیز است و تحت نظارت مستمر آژانس قرار دارد.

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات خرازی در مورد بمب اتم

رویداد۲۴ کنعانی سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در واکنش به اظهارات کمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در مورد توانایی ساخت بمب هسته‌ای توسط ایران گفت: ظرفیت‌های هسته‌ای ایران بسیار بالایی است، اما همانطور که بار‌ها اشاره شده فناوری هسته‌ای ایران کاملا صلح آمیز است و تحت نظارت مستمر آژانس قرار دارد و در بازدید‌های مکرر و متعدد بازرسان آژانس و در گزارش‌های متعدد آژانس بار‌ها بر صلح آمیز بودن فناوری و فعالیت‌های هسته‌ای ایران تأکید شده است. در بحث سلاح‌های کشتار جمعی فتوای مقام معظم رهبری را داریم و تغییری در نگاه و موضع ایران ایجاد نشده است.

کمال خرازی در مصاحبه‌ای با الجزیره گفته بود: بر هیچ کس پوشیده نیست که ما توانایی فنی برای ساخت بمب هسته‌ای را داریم، اما تصمیمی در این خصوص نداریم. تنها طی چند روز میزان غنی سازی اورانیوم را از ۲۰ درصد به ۶۰ درصد رساندیم و به راحتی می‌توانیم به ۹۰درصد نیز برسانیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۹
0
0
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و غیره در باره برنامه هسته‌ای ایران به خاطر اهانت ها و خیانت های روحانی به همراه ظریف و عراقچی و برخی مسئولان و برخی نمایندگان مجلس بوده است.
مشکل آمریکا با ملت ایران در سال 1332 شروع و آغاز شده است پس هیچ ارتباطی و ربطی به صلح آمیز هسته ای ندارد و تاکنون هم نداشته است پس مذاکره با آمریکا از ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
مشکل آمریکا با حکومت نظام جمهوری اسلامی در سال 1357 شروع و آغاز شده است پس هیچ ارتباطی و ربطی به صلح آمیز هسته ای ندارد و تاکنون هم نداشته است پس مذاکره با آمریکا از ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان