تاریخ انتشار: ۲۲:۳۴ - ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان لغو شد! + فیلم

میزان افزایش حقوق بازنشستگان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در آخرین خبر از این حوزه، طبق اعلام رئیس مجلس، مصوبه افزایش ۱۰درصدی مستمری بازنشستگان به‌دلیل مغایرت با قانون ابطال شد.
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
0
1
گوينده فيلم از قانون تامين اجتماعي خبر نداره و ياوه مي گويد .آقاي رئيس جمهور و هيات دولت مي دانند افزايش حقوق بازنشستگان نامين اجتماعي هيچ بار مالي و تورمي براي دولت ندارد چون سازمان تامين اجتماعي خودش بنگاه اقتصادي است و اين دولت هستش بدهي ٦٠٠ هزار ميليارد توماني به سازمان تامين اجتماعي دارد .صمنا كسي كه در زمان حق بيمه بيشتري پرداخت كرده مستحق دريافت مستمري بيشتري مي باشد و دولت دم ازعدالت مي زند يك مشت حرف مفت بيش نيست .
لعنت بر كساني كه به دروغ سم پاشي مي كنند
خدا لعنت تان كنه
رئيسي دروغگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
0
1
موافقان مصوبه ده درصدی دولت واقعا نمی فهمند که بودجه تامین اجتماعی با بودجه دولت فرق می کند و به توان دولت ارتباطی ندارد تازه دولت چند هزار میلیارد به تامین اجتماعی بدهکار است و همیشه دستش درجیب تامین اجتماعی است
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۵
0
0
متاسفانه در سال های اخیر اشتغال در یک شغل بدون مدرک تحصیلی و تخصص و بدون اینکه سررشته ای از موضوع و شغل مربوطه داشته باشند در بین افراد بیکاری که بدنبال اشتغال هستند زیاد شده است.
روزنامه نگاری و شغل تهیه خبر هم متاسفانه جزو همان شغلهاست که بعضی از دوستان از روزنامه نگاری فقط تیترهای خبرها را خوانده و از آن گذشته اند ولی حالا ادعای روزنامه نگاری میکنند.
یک روز نامه نگار علاوه بر اینکه باید توانایی عمومی تهیه و نگارش خبر را داشته باشد، باید در حوزه خبری مربوطه تسلط کافی و مطالعه لازم را داشته باشد تا بتواند در موضوع مربوطه گزارش قابل قبولی ارائه دهد.
تهیه کننده گزارش فوق هم متاسفانه کمترین مطالعه را در مورد صندوق های بازنشستگی و تفاوت آنها انجام نداده است.
صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی تنها صندوق بازنشستگی کشور است که هیچ گونه وابستگی به بودجه دولتی ندارد و تصمیم گیری در مورد افزایش حقوق سالانه سهامداران صندوق تامین اجتماعی(بازنشستگان) توسط شورای عالی کار تعیین میشود.
بازنشسته تامین اجتماعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
0
امروز یکشنبه 9 مرداد ماه سال 1401 هست پس افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به کجا رسید؟
نظرات شما
پیشخوان