تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۱

۵ نماد برتر بورسی برای رشد در این هفته

در روند معاملات هفته سهم‌هایی با جریان مشکوک و قابل توجهی از پول حقیقی مواجه بوده اند. این نماد‌ها برای تحت نظر بودن ارزشمند هستند و پیش بینی می‌کنیم که این سهم‌ها برای هفته پیش رو عملکرد مناسبی داشته باشند.

۵ نماد برتر بورسی برای رشد در این هفته

رویداد۲۴ به نقل از اکو ایران؛ در رابطه با تصمیم گیری فعالان بازار سرمایه برای خرید یک سهم ملاک‌های متعددی وجود دارد. در جریان معاملات هفته اول مرداد ماه به بررسی سهم‌های بازار پرداختیم تا سهم‌هایی با پتانسیل رشد بیشتر را با توجه به دلیل این احتمال رشد مشخص کنیم. از نکته‌های مهم در تحلیل شرایط یک سهم در بازار‌های مالی این است که این پیش بینی‌ها احتمالی است و شخص سرمایه گذار مسؤل سرمایه گذاری خودش است.

نماد بموتو و سفار در جریان معاملاتی یک ماه گذشته از خروج پول حقیقی به سمت ورود پول حقیقی حرکت کرده اند و در هفته اول مرداد ماه حجم قابل ملاحظه‌ای ورود پول حقیقی داشته اند. این روند روبه بالا در ورود پول حقیقی احتمال رشد این دو نماد را در هفته آتی بالا میبرد. نماد‌های کلوند، شپدیس و غپینو در ۴ هفته اخیر ورود حجم مورد توجهی از پول حقیقی داشته اند در حالی که در هفته دوم و سوم تیرماه بازار سرمایه با خروج هر روزه پول حقیقی مواجه بود. در این ۵ نماد ارزش خرید حقیقی در دو هفته گذشته افزایش چشم گیری داشته است که این نماد‌ها را برای بررسی ارزشمند ساخته است.

سهم غدشت از گروه محصولات غذایی در هفته اول مرداد ماه با ۱۳ درصد رشد قیمت بیشترین رشد را در بین سهام‌های بازار سرمایه دارد. نماد لپارس نیز با ۱۲ درصد بازدهی در هفته‌ای که گذشت در رتبه دوم بازدهی هفتگی قرار دارد. نماد‌های قاسم، کایتا و قلرست نیز با رشد ۹ درصدی در هفته اول مرداد ماه سومین رشد هفته را به ثبت رساندند. سهم‌هایی که در این هفته توانسته اند با صف خرید چند روزه همراه باشند احتمال میرود تا در جریان معاملات هفته آتی نیز عملکرد مناسبی داشته باشند.

۵ نماد برتر بورسی برای رشد در این هفته

۵ نماد برتر بورسی برای رشد در این هفته

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: بورس ، بازار سرمایه
نظرات شما
پیشخوان