تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۷ نظر

افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تأیید شد / احکام جدید از همین ماه صادر می‌شود

علی اکبر عیوضی (عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران) گفت: مقرر شده افزایش حقوق بازنشستگان و بحث چالشی اخیر مستمری بگیران سایر سطوح، عین قانون انجام شود و همه در برابر قانون باید تابع باشند.

افزایش حقوق بازنشستگانرویداد۲۴ علی اکبر عیوضی (عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران) با اعلام این مطلب که روز چهارشنبه و پنج شنبه همراه با اعضای هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و سرپرست وزارت کار به همراه معاونان وزارتخانه و سازمان دیداری داشتیم، اظهار کرد: در جلسه قرار شد افزایش حقوق بازنشستگان و بحث چالشی اخیر مستمری بگیران سایر سطوح، عین قانون انجام شود و همه در برابر قانون باید تابع باشند.

وی در پاسخ به این سوال که «منظور از عین قانون در جلسات مطرح شده چه بوده است؟» جواب داد: منظور از قانون در زمینه افزایش حقوق بازنشستگان آن چیزی است که مجلس تایید کرده و از طریق رئیس مجلس به دولت ابلاغ شده است. آنچه مجلس تایید کرده است، مصوبه هیئت امنای تامین اجتماعی به تبعیت از مصوبه شورای عالی کار است که ضامن افزایش ۳۸درصدی به علاوه ۵۱۵ هزارتومان حقوق مستمری بازنشستگان سایر سطوح یا همان متوسط بگیران است.


بیشتر بخوانید: تقاضای افزایش حقوق برای کارمندان ممنوع/ تورم بی‌جا ایجاد نکنید!


عیوضی در پایان با بیان اینکه «قرار بوده است امروز زاهدی وفا، سرپرست وزارت کار، به طور رسمی‌تر از طریق رسانه‌ها این خبر را اعلام کند.» افزود: ما نیز امیدوار هستیم که ایشان در اسرع وقت امروز خبر رسمی این لازم‌الاجرا بودن مصوبه مجلس و اجرای آن توسط دولت را اعلام کند. به ویژه اینکه در جلسه به ما قول داده شده در همین مرداد ماه احکام حقوقی جدید بازنشستگان در پروفایل‌های آنها قرار داده شود.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
0
با عرض سلام احتراما آقای عیوضی کاری انجام دهید استقلال سازمان تامین اجتماعی زیرپا گذاشته شود سازمان تامین اجتماعی سازمان خصوصی هست که شده حیاط خلوت دولتی ها هر وقت کسری داشته باشد از جیب کارگران و کارفرمایان و بازنشستگان بر میدارد از مجلس در خواست کنید قوانینی تصویب کند که استقلال سازمان زیر پا گذشته نشود اگر اینطوری باشد در آینده ورشکستگی سازمان خواهد بود بدهی دولتها ۴۵۰ میلیارد تومان چندین سال هست که هنوز از دادن بدهی حرفی نمی زنند در مقابل قانون شورایعالی کار را میگیرند نزدیک به پنج ماه هست که با اعصاب و روان بازنشستگان بازی میکنند نمیگذارند از اندوخته خود استفاده کنیم /
بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
0
اقای عیوضی قراربوده به ماقول دادند برای ما نون اب نمیشود بنده خدا زاهد ومعاون مخبر بوده همه شما را سر کار گذاشته اند باید صورت جلسه میکردید که زیرش نزنند هیت دولت و میرکاظمی مثل عمرعاص هستند مراقب باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
0
ببینیم وتعریف کنیم. یا اینم وعده سر خرمنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
0
امروز هم خبری از تصویب افزایش حقوق بازنشسته ها اعلام نشد چقدر دوروغ چقدر تعلل قابل قبول نیست مجلس محترم خودش باید دستورات لازم را به سازمان تامین اجتماعی بدهد وزارت کار بی صاحب است سرپرست هم نمیتواند کاری بکند فقط وقت کشی میکند تا این ماه هم به اتمام برسد ولی غافل از اینکه اگر در این روزها افزایش حقوق اعلام نشود عاشورا را عاشورای واقعی میکنیم برای دولتی ها دیگه کارد به استخوان مارسیده البته اشتباه کردیم رای به این دولت بی تجربه دادیم و قانون گریز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
0
یک حق قانونی را که میخواهند بدهند جون مردم را به لبشون میارند.خدالعنتشون کنه که مردم را اینقدر اذیت میکنند.
شمس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۹
0
0
از بس اخبار ضد و نقیض دیده و شنیده ایم نمی توانیم این خبر را باور کنیم . تا احکام صادر نشودو در پروفایلها قرار نگیرد نمی توان پذیرفت و این خیلی خیلی بد است و معنای آن این است که اعتماد از بین رفته است . اگرچه طبق قانون راه دیگری وجود ندارد و پس از پایان یافتن وقت قانونی دولت می بایست توسط رئیس مجلس راسا دستور برای اجرای ماده 96 صادر شود ولی متاسفانه و صد افسوس که چنین اتفاقی نیفتاده و نمی افتد و گواه این قضیه همین بس که بعد از بیش از چهار روز از سپری شدن وقت قانونی دولت هنوز اقدام موثری انجام نگردیده است .
اعتراض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۶
0
0
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۳۵:۴۳
تاریخ: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲
افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تأیید شد / احکام جدید از همین ماه صادر می‌شود ولی متاسفانه امروز شنبه 15 مرداد ماه سال 1401 است هیچ خبری نیست چرا؟


شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۳۹:۲۷
تاریخ: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
تکلیف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی شنبه مشخص می شود
رئیس کانون بازنشستگان استان تهران گفت: در جلسه روز شنبه ۱۵ مرداد ماه تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح سازمان تامین اجتماعی مشخص می شود.



۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰
افزایش حقوق بازنشستگی از مرداد پرداخت می‌شود یا شهریور؟
بنا بر اعلام صورت گرفته از سوی رییس کانون بازنشستگی استان تهران روز شنبه قرار است جلسه مرتبط با افزایش حقوق بازنشستگان برگزار شود و در خصوص افزایش افزایش سنواتی مستمری سایر سطوح بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ تصمیم گیری شود.
نظرات شما
پیشخوان