تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

علیرضا سلیمی: توان ساختن بمب را داریم، اما فتوای شرعی مانع شده؛ همه بدانند

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما توان ساختن بمب را داریم، اما فتوای شرعی مقام معظم رهبری مانع ما است؛ این را همه بدانند.

علیرضا سلیمی: توان ساختن بمب را داریم، اما فتوای شرعی مانع شده؛ همه بدانند
رویداد۲۴ علیرضا سلیمی، نماینده محلات و دلیجان و عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه روز چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به وقوع سیل در مناطقی از استان مرکزی و خسارات ناشی از آن گفت از مسئولان مربوطه تقاضا دارم هرچه سریعتر خسارات ناشی از سیل بر آورد و به مردم پرداخت شود.

به گزارش ایسنا، وی افزود: هم‌چنین با کسانی که مرتکب کوتاهی شدند و آب بند‌های مربوطه را محکم و پول‌های مورد نیاز را احداث نکردند، حتماً برخورد شود.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به وضعیت بازار لوازم خانگی اظهار کرد وضعیت پرداخت لوازم خانگی و افزایش قیمت آن‌ها این روز‌ها دغدغه اصلی مردم شده‌است؛ مشخص نیست چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است؛ در این خصوص خواستار اقدام لازم از سوی وزیر محترم ضمن هستم.

سلیمی با بیان اینکه تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی در موضوع کنکور برای دانش آموزان و داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها و دغدغه شده است خواستار تجدیدنظر در این زمینه شد و گفت که نباید مافیای کنکور فربه‌تر شوند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده توسط سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: از اقدام سازمان انرژی اتمی در افزایش توان هسته‌ای کشور تشکر می‌کنم؛ ما توان ساختن بمب را داریم، اما فتوای شرعی مقام معظم رهبری مانع ما است؛ این را همه بدانند.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: علیرضا سلیمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۲
0
0
پس دنیا بدانند با زبان خوش و توافقنامه نمی توانند جلو شما را بگیرند. چون فتوا به چرخش زبانی بند است یا به اقدام ملک الموت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان