تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۷ نظر

مهدی سیاه گنده لات فلاح؛ سرنوشتش چه شد؟

مهدی سیاه شرور معروف محله تهران که در تمامی محلات شهر دعوا می‌کرد، سرانجام در دستشویی زندان از پشت مورد حمله قرار گرفت و کشته شد. در این گزارش به پرونده این شرور پایتخت در دهه ۸۰ پرداخته ایم.

اخبار حوادث

رویداد۲۴ متولد سال ۶۵ بود و به‌خاطر شرارت‌ها و خال‌کوبی معروفی که عکس یک تاج و چهار ستاره را روی شانه‌اش زده بود، معروف شد و یکی از ۳۰۰ اراذل‌واوباش تهران بود که در لیست اولیه پلیس در ۸۰ هشتاد به‌عنوان مخوف‌ترین اراذل‌واوباش شناخته شدند.

مهدی گونه ملقب به مهدی سیاه در ۹ سالگی برای اولین‌بار هم‌کلاسی خود را در مدرسه با چاقو مجروح کرد و به‌همین خاطر برای اولین‌بار درحالی‌که هنوز کلاس سوم دبستان بود به کانون اصلاح و تربیت منتقل شد تا دوران تنبیه و حبس خود را در آن‌جا بگذراند.

ادامه شرارت‌های مهدی سیاه در تهران

مهدی کودکی نبود که از این تنبیه درس بگیرد و به‌همین خاطر بلافاصله بعد از این‌که از کانون اصلاح و تربیت آزاد شد بار دیگر شروع به شرارت کرد.

مهدی سیاه بعد از آزادی از کانون اصلاح و تربیت تا زمانی‌که از سوی پلیس به‌عنوان اراذل‌واوباش دستگیر شود، ۱۵ بار دیگر به جرم شرارت، قدرت‌نمایی، بستن خیابان، شرب خمر و زورگیری بازداشت و راهی کانون اصلاح تربیت و زندان شد.

باند مخوف اراذل معروف در تهران

او هر روز بر میزان شرارت‌هایش می‌افزود و روزی نبود که خبری از درگیری او در محله فلاح یا مناطق اطراف نباشد. پسر جوان درحالی‌که تازه ۲۱ ساله شده بود در لیست اراذل سطح یک و خطرناک تهران قرار گرفت و دومین نفری از این لیست بود که از سوی پلیس شناسایی و بازداشت شد.

مهدی سیاه جزو همان اراذل و اوباشی بود که در شهر چرخانده شد و از سوی پلیس در ملأ عام کتک خورد. این شرور سابقه‌دار با همکاری اشرار محله فلاح، مشیریه، گمرک، افسریه و امامزاده حسن باند زورگیری و سرقت و تهیه و توزیع مواد مخدر راه انداخت و در همه تهران شروع به شرارت و ارتکاب جرم کرد.

روزی نبود که در محله، او با فردی درگیر نشده و به روی آن فرد قمه و قداره نکشد. مهدی هر روز بر جرایم خودش می‌افزود تا اینکه به‌عنوان یکی از شرورترین اراذل‌واوباش نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. بعد از دستگیری، این جوان شرور به زندان رجایی‌شهر منتقل شد، اما در چند ماهی که آن‌جا بود نیز بیش‌ از ۵۰ فقره درگیری در زندان ایجاد کرد و با بسیاری درگیر شد.

مهدی سیاه ، لات محله فلاح که بود؟

قتل مهدی سیاه در زندان

شرور معروف تهران گویی نمی‌خواست آرام بنشیند و هر روز در زندان با چند نفر درگیری لفظی یا فیزیکی ایجاد می‌کرد، مهدی بعد از دستگیری و درست در روز تولدش در زندان شبانه در یک درگیری شبانه به قتل رسید.

هم‌بندی‌های او می‌گویند که او با "هانی کرده" در زندان درگیر بود و روزی نبود که مهدی با نوچه‌های هانی و خودش درگیر نشود. سرانجام نیز در شب قتلش با چند نفر از نوچه‌های او درگیر شده، اما در زمان خاموشی زندان چند زندانی او را در دستشویی گیر انداخته و با شی تیزی ضرباتی را به گردنش وارد و باعث مرگش شدند.

مهدی سیاه ، لات محله فلاح که بود؟

بعد از مرگ مهدی سیاه در زندان، چند نفر از عوامل دخیل در درگیری شناسایی و دستگیر شدند. عامل اصلی جنایت نیز که گفته می‌شود از نوچه‌های شرور معروف بود در همان زندان خودکشی کرد و به زندگی‌اش پایان داد.

از مهدی سیاه به‌عنوان برند لاتی محله فلاح نام‌ برده می‌شود درحالی‌که یک پسر بیست و چن دساله بیش‌ از ۱۷ بار از سوی پلیس به اتهام‌های مختلف دستگیر و آخر هم در زندان به قتل رسید تا پرونده یکی از شرورترین اراذل‌واوباش تهران برای همیشه بسته شود و او دیگر رنگ آزادی از زندان را نبیند.

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
4
2
خدابرای هیچکس بدنیاوردخدابگم این تتلورامرگ بدهدک باسرکله وبدن خال کوبی جوان های ماراب راه نادرست میبردک گناه پشت گناه
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
2
2
مهدی سیاه برند لاتی فلاح نبود برند لاتی فلاح برادران ریواز هستند لات یعنی با ادب یعنی با مرام یعنی سلطان منطقه یازده تهران پهلوان پویا پراوی که همه به سرش قسم میخورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۶
0
4
زرنگی،ولات،بودن،که،نبایدمردم،رااذیت،ازاردهند،اگه،زرنگ ولات،وقلدربودبایدمردم،داری،میکردنه،زوربه،هرکه،برسه،طرف،رابکشی،وچاقوبزنی،این،که،نامردی،بایدمردونگی،زور،وقدرتش،نشون،بداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
1
3
اینا گیر آگاهی میفتن ب... خوردن میفتن..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
1
3
اینگونه اراذل و اوباش فقط بدرد این میخورن که ببرندش ببندنشون به خیش گاو اهن زمین را شخم بزنند تا دو ماهه بفهن گردن کلفتی نون و اب نمیشه ضمنا کم لی لی به لاشون نذاران
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
0
0
هانی کرده به ...داد
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان