تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۳۱ مرداد ۱۴۰۱

امکان صدور بیمه نامه صندوق امانات بیمه پارسیان برای مشتریان همه بانک‌ها

مدیر بیمه مهندسی شرکت بیمه پارسیان اعلام کرد که بر اساس طرح جدید این شرکت برای بیمه کردن محتوای صندوق امانات، مشتریان در انتخاب «سرمایه مورد تعهد» آزادند می‌توانند از میان گزینه‌های مختلف موجود، بنا به نیاز خود قدرت انتخاب داشته باشند.

رویداد۲۴ سید فرخ مطهر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، با بیان این که از تاریخ اجرای طرح «بیمه صندوق امانات» در شرکت بیمه پارسیان تا کنون، تعدادی بیمه نامه صرفا برای مشتریان بانک پارسیان صادر شده است، افزود: با توجه به موافقت اخیر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با درخواست این شرکت مبنی بر تعمیم این بیمه نامه به سایر بانک ها، انتظار می‌رود تعداد بیمه نامه‌های صادره افزایش یابد.

او حق بیمه این بیمه نامه را حاصل ضرب نرخ فنی محاسبه شده توسط شرکت بیمه پارسیان در میزان ریالی تعهد مورد درخواست بیمه گذار دانست و گفت: با توجه به اینکه سرمایه ریالی مورد درخواست بیمه گذار که مورد تعهد بیمه گر خواهد بود، اعداد متنوعی در نظر گرفته شده است؛ لذا حق بیمه‌ها نیز متنوع خواهند بود.


بیشتر بخوانید:تودیع و معارفه مدیریت روابط‌عمومی بیمه‌ملت برگزار شد


مطهر افزود: با توجه به اینکه تنها «دارنده» صندوق امانات از محتویات آن با خبر است، سرمایه مورد تعهد بیمه گر در هر انتخاب، ملاک پرداخت خسارت از سوی بیمه گر است.

مدیر بیمه مهندسی شرکت بیمه پارسیان همچنین با اعلام این که تا کنون هیچیک از بیمه نامه‌های صادره این رشته منجر به خسارت نشده است، گفت: شرایط تنظیم شده توسط شرکت بیمه پارسیان در بیمه صندوق امانات، بر اساس منافع متقابل هر دو طرف بیمه گر و بیمه گذار بوده و سرقت اخیر از صندوق امانات یکی از بانک ها، تاثیری بر شرایط تنظیمی نخواهد داشت.

به گفته مطهر، اخیرا شرکت بیمه پارسیان در جهت مشتری مداری حرفه‌ای خود، رقم سرمایه مورد تعهد در هر صندوق را افزایش داده است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
بهترین گزینه برای ریاست مجلس دوازدهم چه کسی است؟
پیشخوان