تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۱

گل‌محمدی: برابر آلومینیوم نباید امتیاز از دست بدهیم/ دوست دارم نصف ورزشگاه را زنان پر کنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش بازیکنان با غیرت و خوبی را در اختیار دارد.

یحیی گل محمدیرویداد۲۴ تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا (جمعه) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک میهمان آلومینیوم اراک است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: از هواداران پرسپولیسی تشکر می‌کنم که در اراک از ما استقبال کردند. اتفاقاتی که رخ داد و باعث محرومیت من شد، باعث دوری من شد اما این محرومیت هم تمام شد. متاسفانه در دو بازی قبلی امتیازات مهمی را از دست دادیم و در شروع بازی‌ها از دست دادن این امتیازات کار ما را سخت می‌کند. اینکه گل نخوردیم بسیار مهم است و نشانه خوبی برای قهرمان شدن است. بازی فردا برای ما مهم است و گرفتن سه امتیاز هدف ما است. آقای رحمتی تیم خوبی آماده کردند که تاکتیکی بازی می‌کنند. از بازیکنانم می‌خواهم با انگیزه بازی کنند و نباید امتیاز از دست بدهیم. تیم خوبی داریم و همه عوامل باشگاه در تلاش هستند تا روزهای خوبی برای هواداران رقم بزنند.

وی افزود: نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشتیم و برای هماهنگی بیشتر به بازی‌های بیشتری احتیاج داریم. من به تیمی که داریم امید زیادی دارم. بازیکنان به عشق پرسپولیس به این تیم آمدند و بازیکنان قدیمی هم عاشق تیم هستند. تیم هماهنگی داریم و می‌خواهم برای بازی فردا شخصیت قهرمانی خود را نشان بدهند.

گل‌محمدی درباره محرومیت هواداران آلومینیوم هم گفت: صحبتی آقای درویش کردند که هواداران حاضر شوند،‌ من هم موافقت کردم. ما برای هواداران فوتبال بازی می‌کنیم. مردم حق دارند فوتبال را از نزدیک ببینند. تیم میزبان دوست دارد از میزبانی خودش استفاده کند. ما هم در هر شهری هواداران زیادی داریم. اراک هم شهری پرسپولیسی‌ است. امیدوارم همه بازی‌ها با حضور هواداران باشد.

او درباره حضور بانوان در دیدار استقلال برابر مس کرمان هم گفت: وقتی صحبت‌ از مردم و هواداران است، بخشی از این مردم زنان هستند. آن‌ها هیچ فرقی با مردان ندارند. اتفاق خوبی رخ داده و امیدوارم زیرساخت‌ها برای سایر ورزشگاه هم وجود داشته باشد. امیدوارم ما با توجه به حضور مردان و زنان فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. امیدوارم در همه ورزشگاه‌ها شاهد حضور حداکثری باشیم. دوست دارم روزی را ببینم نصف ورزشگاه را مردان و نصف را زنان تشکیل بدهند.


بیشتر بخوانید: مهاجم منچسترسیتی جدیدترین گزینه پرسپولیس!


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره از دست دادن امتیاز در دو بازی قبلی تیمش هم گفت: من به بحث‌های مثبت بازی فردا فکر می‌کنم. بازیکنانی دارم که در لحظه‌های سخت تصمیم خوب بگیرند و با غیرت هستند. اینکه اتفاق گذاشته روی بازی تاثیر بگذارد درست نیست و فردا یک بازی جدید است و باید بازی خودمان را انجام بدهیم.

او در پایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان کرد چرا پرسپولیس بازیکن خارجی خوب نمی‌تواند به خدمت بگیرد هم گفت: سوالات شما ارتباطی به بازی ندارد و اینکه بخواهیم وارد جزئیات بشویم به گذشته مربوط است.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان