تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱

قتل عام خانواده برادر بر سر ارثیه

اختلاف ۲ برادر بر سر ارثیه پدری و زمین‌های کشاورزی تا آنجا پیش رفت که یکی از آن‌ها با در دست داشتن کلاشنیکف راهی خانه دیگری شد و برادرش و ۵ عضو خانواده او را به قتل رساند.

اخبار حوادث

رویداد۲۴ این جنایت هولناک صبح پنجشنبه در شهرستان دلفان در استان لرستان رخ داد. ماجرا از این قرار بود که 2برادر از مدتی قبل و بعد از فوت پدرشان بر سر ارثیه و زمین‌های کشاورزی که متعلق به پدرشان بود دچار اختلاف شده بودند. آنها چندین بار بر سر این مسئله با هم دچار بحث و مشاجره شده بودند و در نهایت صبح پنجشنبه، یکی از آنها که از این ماجرا به‌شدت عصبانی بود با در دست داشتن یک قبضه کلاشنیکف راهی خانه برادرش شد تا نقشه‌ هولناکی را که در سر داشت عملی کند. این مرد پس از ورود به داخل خانه و در اقدامی هولناک ابتدا برادرش و همسر او و پس از آن نیز 4فرزند آنها را به گلوله بست و پا به فرار گذاشت.

همسایه‌ها که با شنیدن صدای تیراندازی در جریان ماجرا قرار گرفته بودند وحشتزده پلیس را خبر کردند و دقایقی بعد تیم‌هایی ازماموران پلیس و اورژانس راهی محل حادثه شدند.

در همان ابتدا معلوم شد که بر اثر این تیراندازی 5نفر جانشان را در دم از دست داده‌اند اما یکی از اعضای خانواده هنوز نفس می‌کشید که به سرعت به بیمارستان انتقال یافت اما شدت جراحاتی که دیده بود به حدی بود که وی نیز جانش را از دست داد. ماموران پلیس در همان ابتدا هویت ضارب را که عموی خانواده بود شناسایی کردند و در جریان بررسی‌ها دریافتند که وی در خانه‌ای در یکی از روستاهای اطراف نورآباد مخفی شده است. به این ترتیب تیم‌های عملیاتی راهی این محل شدند و متهم را یک ساعت پس از وقوع جنایت دستگیر کردند.

به‌دنبال این حادثه، محمد زیرک، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دلفان گفت: در این حادثه 6نفر از اعضای یک خانواده شامل پدر، مادر و 4 فرزند آنها توسط برادر پدر خانواده که جوانی 36ساله است به قتل رسیدند. وی افزود: با دستگیری متهم وی اعتراف کرد که مدتی قبل با برادرش بر سر ارثیه و مسائل مالی دچار اختلاف و در نهایت عصبانیت آنی شده و به همین دلیل دست به این جنایت زده و از این اقدام خود پشیمان است.

دادستان دلفان از همه بزرگان، ریش سفیدان و افراد صاحب نفوذ تقاضا کرد چنانچه مسائلی از قبیل اختلافات مالی، ملکی، خانوادگی و... در بین اقوام رخ می‌دهد این عزیزان با وساطت و پادرمیانی مانع از تنش‌ها و درگیری‌ها شوند تا خدای ناکرده شاهد این حوادث  تلخ نباشیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات شما
پیشخوان