تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱

معرفی بهترین هتل‌های شهر قزوین

شهر قزوین زادگاه معروف‌ترین خوشنویسان پارسی نظیر میرعماد است، این شهر علاوه بر قدمت تاریخی خود از طبیعت و باغستان‌های وسیع و فراوانی برخوردار است که به همین سبب، لقب شهر پاک ایران را به خود اختصاص داده است.

بهترین هتل‌های شهر قزوین

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: اگر قصد بازدید از شهر قزوین را دارید، برای اقامتگاه خود نگران نباشید، زیرا نسبت به جمعیت گردشگرانی که به این شهر سفر می‌کنند، هتل‌های زیبا و مجللی تعبیه شده است تا گردشگران در هنگام سفر به قزوین، بتوانند اقامت خوبی داشته باشند.

در ادامه قصد داریم بهترین هتل‌های شهر قزوین را به شما معرفی کنیم.

هتل چهار ستاره مرمر

معرفی بهترین هتل‌های شهر قزوین

هتل چهار ستاره مرمر شهر قزوین یکی از هتل‌های لوکس این شهر است که معماری آن تلفیقی از معماری سنتی و مدرن امروزی است که در بافت تاریخی و قلب شهر واقع شده است. هتل چهار ستاره مرمر در مجموع ۷ طبقه دارد و دارای ۴۸ واحد و ۱۴ باب سوئیت با بهترین خدمات ممکن طبق استاندارد‌های بین‌المللی است. همچنین جهت رفاه بیشتر گردشگران در این هتل، ساختمان آن در سال ۱۳۹۴ به طور کامل بازسازی شده است.

رستوران این هتل چهار ستاره انواع غذا‌های ایرانی و محلی را در محیطی دنج به همراه موسیقی سنتی عرضه می‌کند. فاصله هتل مرمر شهر قزوین تا مرکز شهر، مراکز خرید، ایستگاه راه‌آهن و بیمارستان فوق تخصصی پاستور بسیار اندک است. از دیگر امتیازات هتل چهار ستاره مرمر می‌توان به نزدیکی به اماکن دیدنی چون الموت، کاروانسرای سعدالسلطنه، باغستان‌های سنتی، دروازه قزوین و خیلی اماکن تاریخی و تفریحی دیگر اشاره کرد.

از دیگر امکانات رفاهی هتل مرمر می‌توان به کافی‌نت، رستوران مرمر با سرو انواع غذای ایرانی و فرنگی، سالن کنفرانس با گنجایش ۲۰۰۰ نفر، مینی‌بار، کافی‌شاپ با سرو انواع دسر‌های فصل، روم سرویس، چایخانه سنتی، پارکینگ خودرو، خشکشویی و تاکسی سرویس ۲۴ ساعته اشاره کرد.

آدرس: قزوین، چهار راه ولیعصر، بلوار خامنه‌ای

هتل سه ستاره سنتی خانه بهروزی

معرفی بهترین هتل‌های شهر قزوین

هتل سه ستاره سنتی خانه بهروزی شهر قزوین، بنایی به جای مانده از زمان سلسله قاجار است که در مرکز شهر واقع شده است که قدمتی نزدیک به ۲۰۰ سال دارد. اولین هتل با معماری سنتی در شهر قزوین، هتل سه ستاره بهروزی است که در دو طبقه زیرزمین و همکف از ۱۲ اتاق اقامتی مجهز به امکانات مطلوب، جهت رفاه گردشگران تشکیل شده است. هتل سه ستاره سنتی خانه بهروزی به دلیل معماری سنتی خود، حس جذاب و نوستالژی به گردشگران خود القا می‌کند.

به گزارش جامعه ۲۴، این هتل سه ستاره تا فاصله نزدیکی تا پیغمبریه، موزه قزوین، بازار قزوین، کاروانسرای وزیر، عمارت عالی قاپو، کاخ چهلستون، مسجد جامع، حمام قجر و آب آنبار سردار دارد که از وِیژگی‌های مثبت آن است و یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن در میان گردشگران به شمار می‌رود. هتل سنتی خانه بهروزی همچنین نامش درفهرست آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است.

از دیگر امکانات این هتل سه ستاره می‌توان به رستوران سنتی با ظرفیت ۵۰ نفر، حمام سنتی، آتلیه عکاسی، چایخانه سنتی با ظرفیت ۱۰۰ نفر، لابی، نمازخانه، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، رستوران با محیطی گرم و صمیمی و سرو انواع غذا‌های لذیذ، پارکینگ خودرو، کافی‌شاپ در محیطی دلنشین با سرو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرها، اینترنت رایگان، خدمات آژانس مسافرتی و خانه‌داری ۲۴ ساعته اشاره کرد.

آدرس: قزوین، خیابان امام خمینی(ره)، روبه‌روی بازار سعادت، کوچه کریم اصغری، بن‌بست ششم

هتل سه ستاره ایرانیان

معرفی بهترین هتل‌های شهر قزوین

یکی از مجلل‌ترین هتل ها، هتل سه ستاره ستاره ایرانیان است که در شهرک خوش آب و هوای هفت‌سنگان واقع شده است. این هتل سه ستاره به دور از شلوغی‌های شهر، در فاصله ۸ کیلومتری شهر قزوین قرار دارد. این هتل سه ستاره که از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است، در مجموع ۳۴ اتاق اقامتی دارد. گردشگران این هتل دسترسی آسانی به آب‌انبار سردار قزوین، کاروانسرای وزیر قزوین و بازار قزوین دارند.

همچنین این هتل امکانات تفریحی نظیر دوچرخه‌سواری در منطقه پاک و تمیز هفت‌سنگان، رستوران با سرو انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی در محیطی دنج و دلچسب و حمام ترکی سنتی برای گردشگران فراهم کرده است.

از دیگر امکانات رفاهی هتل سه ستاره ایرانیان می‌توان به لابی، کافی‌شاپ، آسانسور، استخر، جکوزی، صندوق امانات، سالن‌های چندمنظوره مجلل، پذیرش ۲۴ ساعته، فست فود، آرایشگاه بانوان و آقایان، حمام ترکی، رستوران کلاسیک، آتلیه فیلم و عکس، فضای سبز، اینترنت، واحد گل و تشریفات و اجاره دوچرخه اشاره کرد.

آدرس: قزوین، هفت سنگان، ابتدای بلوار محصص

هتل دو ستاره البرز

معرفی بهترین هتل‌های شهر قزوین

هتل دو ستار البرز شهر قزوین، قدمتی ۳۰ ساله دارد که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید و در مرکز شهر واقع شده است. هتل البرز در مجموع در ۳ طبقه و ۲۸ اتاق ساخته شده است که از امکانات رفاهی خوبی برای گردشگران برخوردار است. هتل دوستاره البرز شهر قزوین با قرارگیری در نقطه جغرافیایی مناسب امکان دسترسی به اماکن گردشگری و ضروری شهر قزوین نظیر رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز تفریحی و مراکز خرید را در کمترین زمان ممکن فراهم کرده است.

هتل دو ستاره البرز قزوین در سال ۱۳۹۴ سوئیت‌ها، اتاق‌ها، کافی‌شاپ و لابی خود را بهینه و بازسازی کرده که این بازسازی به صورت کلی در سال ۱۳۹۶ به پایان رسیده است.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل دو ستاره می‌توان به کافی‌شاپ، رستوران، چایخانه سنتی، اینترنت رایگان در اتاق، اینترنت در لابی، کافی‌نت، خودپرداز، صندوق امانات، خدمات پزشکی، تاکسی سرویس، آرایشگاه، فروشگاه، روم سرویس، خشکشویی، پارکینگ، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، بیلیارد، فضای سبز و اتاق ورزش اشاره کرد.

آدرس: قزوین، خیابان طالقانی، سه راه خیام

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان